Ik wordt Papa!

Gefeliciteerd Johan!Big Grin
Dat was dus wat je bedoelde met 'er komt een grote update'?:mrgreen:

Anyway, dat gaat veel slapeloze nachten worden in t begin, maar sowieso lekker genieten van de kids!Big Grin

Enneh, toch wel een mypolo T-shirtje voor ze voor de meetings eh?Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Van harte gefeliciteerd Johan,

En dit is hartstikke leuk hoor? Ik weet het nog wel van mezelf al is dat een hele lange tijd geleden haha..
Je gaat zeker een hele leuke tijd tegemoet, wellicht de leukste tijd uit jullie leven.
Geniet er alvast maar van.
 
Thanks iedereen voor de leuke reacties! :)

De MyPolo shirts zijn zeker een leuk idee! Ze zullen alleen niet meer vervoerd worden in een Polo, zoals al in mn topic stond kwam er een grote update aan.. dat zijn dus de 2 kleintjes! Wat dus betekend dat een 3 deurs echt niet meer gaat en ik meteen kies voor wat groters!

Zit nog in twijfel voor een: Golf mk5 5deurs, Golf mk6 5deurs, Touran of een Golf/Passat Variant

Voordat er vragen komen: ik zal mn best doen om weer wat meer tijd voor MyPolo te maken, en zal zeker de meetings blijven (mede)organiseren en bijwonen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!