ik kan niet kiezen welke kleur help

Da's heel gemakkelijk: geel natuurlijk! Big Grin
Valt veel meer op, en zie je ook veel minder dan rood (qua aantallen). Wel 2 nadelen: de politie ziet je ook veel eerder, en in zijn algemeenheid is geel geen courante kleur. Dat zul je waarschijnlijk gaan merken bij inruilen.

Maar ... smaken verschillen natuurlijk ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zeker voor geel gaan dan heb je wat unieks. Zou er zelfs niet over twijfelen.
Als het later mogelijk is zou mijn dagelijkse wagen een 'normale' kleur mogen hebben en mijn vrije tijds wagen een iets speciaals ;) Big Grin
 
Had de blauwe helemaal niet gezien totdat ik op het pijltje naar rechts klikte. :oops:
Mooie kleur maar ik zou nogmaals voor de gele gaan.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
kies een kleur die je niet op termijn gaat vervelen.
Persoonlijk vind ik de blauwe te gek.....knalt iets minder , maar gaat misschien op termijn niet vervelen.
Vind ze wel allemaal gaaaf
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!