Ik ben er vandoor!

Beste Polo liefhebbers,
Mijn Polo is verkocht en daarom ga ik dit forum weer verlaten. Bedankt voor alle tips en trucks die ik voorbij heb zien komen en natuurlijk de prachtige foto's. Alle moderaters bedankt voor het mogelijk maken van dit leuke forum en ik wens iedereen veel plezier en veilige kilometers in de Polo's!!

Groeten,
Stefan aka Skyracer
 
WOW das echt een uitvoering die ik wel zou willen hebben!! Candy white + DSG en dan met Lederen/alcantara + Panodak!!

deze heeft alleen geen Xenon toch? voor de rest is deze echt Full option zie ik...moddervet...

ben benieuwd wat ze voor mijn BM zouden geven als ik het in zou ruilen voor dit model Stick Out Tongue 9000km gereden is echt een nette km stand!! dat rij ik binnen 10 weken wel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!