Ik begrijp het niet meer........

Als kersverse VW Polo AW bj 2019 rijder/koper begrijp ik iets niet, mijn VW dealer praat en bevestigd een Polo (6) bj 2019 type, en hier op dit forum praat men over een Polo AW.
Krijg ik een andere auto in januari binnen dan de kopers van een "AW" type of zijn ze het zelfde, en zo ja wat betekenen in dit geval de letters AW.
Wie helpt mij uit de droom?
 
VW POLO AW  Polo AW  1.2 TSI 
2009 was het laatste jaar van de 4e generatie Polo. Dit betreft de 9N Polo. Datzelfde jaar kwam de volgende generatie Polo op de markt. De 6R.

Mocht je in de topic iets lezen over een "2009 Polo 1.4 in Zilver" ofzo, kan dat zowel een 9N als een 6R zijn. Mede daarom gebruiken wij die interne type-aanduiding. Geeft duidelijkheid over welk model en generatie het gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ron de Gelder
Ze hebben dit gewoon type AW genoemd de reden lijkt niet interresant net als dat ze een polo type 6R/6C/9N(3) enz hebben genoemd. er zal een technische geleerde bij VW zitten die dat verzint. Why and how? I don't now
 
  • Leuk
Waarderingen: Ron de Gelder
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!