Voorstellen igor1980

Heb je de paravan al open gehad . Want die zit vaak verstopt met vuil , blaadjes enz .
Ffkes de wissers er af , kunssttof plaat weghalen en goed uitblazen met compressor. Gaatjes doorprikken
Sopje er door , goed droogblazen.
Daarna lekker in de harde wax zetten .

Water kiest de weg van de minste weerstand , dus dan loopt t weg zoals t hoort .

Greetz20210610_191746.jpg
Uiteraard heb ik dat ook geprobeerd, het bood helaas geen soelaas. Erg frustrerend was het dus uiteindelijk het lek gedicht door een 9n te kopen. Alhoewel gisteren het vooruit besloeg dus mag wel even op zoek naar water.

Mooie Polo heb je, de mooiste kleur voor de 6n als je het mij vraagt.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Hoi de Don .

Natuurlijk heb ik wat foto's van de mk2's
Dat bedoel ik, gewoon afstand houden of zoals ik doe snel inhalen.
Mijn inziens wegen de kosten van een keer motorkap en bumper overspuiten niet op tegen het jarenlang voor l*l rijden met een hoodbra.
Ik ben ook geen klever hoor.
Ik vind t gewoon geinig staan .
En gelukkig dat smaken verschillen he , anders stonden we in de kroeg allemaal bij dezelfde vrouw te geilen ;)
 
Volkswagen  Polo 6n1  1,3 ADX 
  • Leuk
Waarderingen: De Don
Dat bedoel ik, gewoon afstand houden of zoals ik doe snel inhalen.
Mijn inziens wegen de kosten van een keer motorkap en bumper overspuiten

Uiteraard heb ik dat ook geprobeerd, het bood helaas geen soelaas. Erg frustrerend was het dus uiteindelijk het lek gedicht door een 9n te kopen. Alhoewel gisteren het vooruit besloeg dus mag wel even op zoek naar water.

Mooie Polo heb je, de mooiste kleur voor de 6n als je het mij vraagt.
Dank je wel , vind ik ook
Zit een heel mooi parel effect in als ie net gepoetst is .

Maar balen man dat je hem nooit waterdicht hebt gekregen.
Ik heb zo'n gevalletje gehad met een mk2 golf van mijn schoonzus .

Paravan schoongemaakt maar mocht niet baten .
Nieuwe raamlikkers en folie in de deuren vervangen en gekit mocht niet baten .

Roestgaatje onder rubber rechts voor gerepareerd, maar ook hier geen oplossing.

Werd met elke stap wel beter , dat dan wel .
Toen een kachelhuisrevisie gedaan omdat de foam van de kleppen door de roosters naar binnen waaide en de kachel maar lauwtjes werd .
Dus ook de foam rand waarmee de kachel afsluit tegen de kas onder de plek waar t interieur filter zit . En nog steeds vocht in t interieur, wel minimaal maar toch ..
Ik heb t toen ook opgegeven en de gereviseerde kachel was prima in staat om de bekleding droog te houden dus maar een compromis gemaakt en gelaten voor wat t was
 
Volkswagen  Polo 6n1  1,3 ADX 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Vind t gewoon geinig staan , en gelukkig verschillen smaken anders stonden we in de kroeg allemaal om dezelfde vrouw te geilen.
Lekker old school die Golf. En inderdaad over persoonlijke smaak valt niet te twisten overigens ga ik al jaren niet meer naar de kroeg.;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 TSI 180 PK GTI DSG7 Carbon edition 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!