Igo primo sd

china radio? ---> welke radio? zijn er 1001 chineese radio's
nieuwste of beste? -----> Nieuwste hoeft niet de juiste te zijn.

je moet in je boekje kijken welke spex je radio heeft. meestal is een max aan mb's die je kan gebruiken.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
dit is de beruchte klone van de rns 310 ?
iemand misschien een idee welke sd kaart update ik daarvoor benodig.
of kan ik die zo op MP bestellen?
 

Bijlagen

  • 1-IMAG0703.jpg
    1-IMAG0703.jpg
    67 KB · Weergaven: 45
  • 1-IMAG0705.jpg
    1-IMAG0705.jpg
    91.8 KB · Weergaven: 43
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Zou ook kunnen Jurgen
Ik zou het niet weten , maar volgens mij heb ik ze hier al vaker voorbij zien komen deze klones, daarom vraag ik me af of er hier meer mensen zijn die deze radio hebben en weten welk sd kaartje er in moet?
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Gewoon een simpel kaartje nemen met max 16 GB.
Ik denk niet dat het voor het toestel veel uitmaakt welke de beste of de snelste is.

Ik gebruik zelf Magic Earth als navi, deze is zeer uitgebreid en ook gratis, werkt echt super!
Flitsers, snelheid en mooie kaarten.
Nadeeltje of een voordeeltje... je moet van te voren de landen downloaden die jij erop wil.
Sta je dus ergens waarvan jij het land niet erop heb staan....heb je dus echt pech:mrgreen:

Je hoeft het maar 1 keer te downloaden.
Als je toestel wifi heeft krijg je maandelijks gratis updates.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Weet niet of ik het goed uitgelegd heb maar de bedoeling is om het sd kaartje wat er nu inzit te updaten naar nieuwere versie ,heb ik dan een nieuw kaartje nodig die al geupdate is of is het zo dat je het sd kaartje zelf moet updaten? zag op mp al verschillende updates van igo primo voor bijkomen.
hoop dat iemand het me uit kan leggen hier hoe het eea werkend kan krijgen.
ben zelf niet bijster technies in die dingen.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Heb igo primo in mijn Corsa gehad.
Weet alleen niet meer welke versie het was. Had ook een chinees ding erin. S60 navi. Werkte op zich wel. Maar viel soms zomaar uit. :O
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
De igo primo versie die ik er nu in heb werkt prima, maar is een verouderde versie 2013 -2014 en zou nu graag de laatste versie erin willen hebben
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!