Iemand ervaring met ichwillautoteile.de?

Beste Joey,
Ik heb in aug 2008 bij ichwillautoteile.de wat besteld was goed gegaan, aangezien ik helemaal geen duits kan :lol: maar hou er wel rekening mee zo,n rond de 16 a 20 verzend en admin kosten.
Mvg Edwin
 
Hey. Ik heb een hele goede ervaring met ichwillautoteile.de! Levering super snel (binnen 5 werkdagen!) en je wordt op de hoogte gebracht per e-mail over de status van je bestellingen. Idd zijn de verzendskosten wat aan de hoge kant, maar dat is overal zo als je bij een duitse shop besteld. Heb laatst artikelen bij tuning-fanatic-shop.com besteld; originele antenne (8 euro verzendskosten), nieuwe pook en matten (beide 19 euro verzendskosten). Ligt net aan de grootte van je bestelling. Als je meer wilt weten, pm me maar!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!