Iemand ervaring met Dayline Bi-xenon koplampen?

Hahaha...ik volg je nog denk ik

Originele xenon is 4300 k zegt men.

Volgens mij is de makkelijkste manier om dat zo te schakelen de tfl pin van je licht schakelaar afhalen, (de draad op de pin van je licht schakelaar)deze zorgt er namelijk voor dat je dimlicht aan gaat.
De nordic setting staat bij jou al aan! Je hoeft dus verder niks in VCDS aan te passen.
 
Oké, dus 4300k is dus origineel bi-xenon, lijkt mij het mooiste. Naja, van 4300k naar bijv. 5000k kan altijd nog, maar eens even kijken wat ik dan doe. Pilot zal dan wel goed zijn en hoop dat er een goede handleiding bijzit... ;)

iichel, je link doet het niet... Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Kijk bij het topic 'Licht advies gevraagd voor Polo 6r met H4 koplamp om te lezen over xenon in Dectane Dayline en uitschakelen drl in bumper.
(linken lukt niet :roll:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tot dusver prima. Iedere dag spannend als ik naar de auto loop, maar geen condens ;). De bijsluiter van Dectane gaf aan dat condens de eerste dagen wel kan voorkomen doordat de warmte binnen de unit zich gaat ontwikkelen. Nu met xenon helemaal super.
 
Vandaag Dectane kabeltje tussengezet, LED's flikkeren niet meer. Maar ik had gehoopt dat ze hiermee in stand 0 als DRL zouden gaan branden, helaas. Hoogteverstelling werkt prima. Als je aan het wieltje draait hoor je het motortje zoemen en worden ze hoger of lager gezet. Volgens mij staan ze bij mij in stand 1 wel goed, moet dat nog eens uitmeten. Het lijkt alsof de H7 halogeen meer licht geeft dan de H4 origineel, maar dat kan ik pas morgenochtend in het donker testen. Ben er wel tevreden mee, nu nog ombouwen naar xenon.

Dectane Dayline 1.jpg

Dectane Dayline 2.jpg

Dectane Dayline 3.jpg
en als je de leds aansluit op de FTL uitgang van je schakelaar, (contact aan =12v, lampen aan is 0v)
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!