Iemand ervaring met Collinite Insulator Wax Nr. 845?

Yes, gebruik 'm zelf als winterwax.
Relatief lange standtijd (tot 6 maanden) en heeft een goede beading/sheeting. Is geen showwax, maar geeft zachte glans en doet wat het moet doen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
En waxen jullie met een polijst machine of handmatig en hoe lang ben je met de auto bezig waxen en uitboenen?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Super wax! Makkelijk handmatig aan te brengen en uit te poetsen. Standtijd weet ik nog niet, heb nu 4 auto's in de 845 zitten dus ben benieuwd!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Top wax en inderdaad handmatig aanbrengen, de stand tijd is prima makkelijk 7 maanden.
Het voorwerk is hierbij belangrijk en na alle stappen het netjes bijhouden van de behandelde lak.
Bijhouden met de 2/3 emmer methode en de juiste shampoo enz, dus het is maar net hoe gek je bent :mrgreen:.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
thanks allen voor de compimenten :) ik vroeg mij nog wel af wat is nu het verschil met zo'n wax die ik nu heb gebruikt tov de wax bij een autowasstraat? Duurder wasprogramma paar euro meer dan krijg je ook een wax behandeling...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Kwaliteit, standtijd, aanbrengen wijze, inwerkwijze en een stukje commercie.
Geef mensen bij een wastraat een wax die een half jaar goed is en je ziet ze bijna niet meer terug
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
thanks allen voor de compimenten :) ik vroeg mij nog wel af wat is nu het verschil met zo'n wax die ik nu heb gebruikt tov de wax bij een autowasstraat? Duurder wasprogramma paar euro meer dan krijg je ook een wax behandeling...
Dat is vaak een soort detailspray/wax op waterbasis, die auto wat beter laat glimmen enz, maar is ook weer vrij snel weg, als ik me niet vergis
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
De wax van de wasstraat komt ook op je ruiten en dat is uiteindelijk al de reden waarom ik t niet zou willen. Is altijd wel drama als dat begint te verweren.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!