IbifaHo :: 1990 Volkswagen Golf MK2

Zoals beloofd in het Polo topic, een topic'je van mijn 2e bakje. Zal van het weekend nog wat extra aanvullen. :) Morgen ga ik de Porsche velgjes halen

Zo heb ik mijn golfje op het oog enkel achteraan mss iets breder:
td005fh0.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thx! Nu bandjes erop leggen (165/46/16) & adapters voorzien.

Gisteren is ook heel het blok open geweest , veel aan vervangen maar hoofdzakelijk de joint de culasse was nodig. Lekte olie gelijk zot.
Moteur'tje staat nu tip top in orde en draait als een klokje!

Volgende is de carosserie in orde zetten (blutsjes & beetje reost).
 
Die velgen zien er erg netjes uit! Big Grin


Hmmm ... wat is dat voor iets?!? :confused:
Gelukkig hebben we Google: een koppakking. :mrgreen:
Aha, ja, daar wil een motor wel beter mee lopen als die aan vervanging toe is ;)

Haha, sorry demercer! Macht der gewoonte! In België wordt vaak frans gebruikt op vlak van auto onderdelen. :lol:
Dat was idd nodig, was zo lek als een zeef. Ook de bougies nog eens vervangen en dan is ze in orde op motorisch vlak.
 
Haha, sorry demercer! Macht der gewoonte! In België wordt vaak frans gebruikt op vlak van auto onderdelen. :lol:
Geeft niets hoor! Zo leren wij Hollanders ook weer wat bij. Big Grin Kan altijd van pas komen mochten we in België/Frankrijk met panne komen te staan ;)

Dat was idd nodig, was zo lek als een zeef. Ook de bougies nog eens vervangen en dan is ze in orde op motorisch vlak.
Goed bezig dus! :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!