IbifaHo
Bekend lid
IbifaHo :: 1990 Volkswagen Golf MK2 (2013-03-01 17:51:41)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch ken ik een MyPolo.nl-lid met een oudere Golf die toevallig ook Helios-blauw isHelios Blauw is niet zo een heel vaak voorkomende kleur heb ik mij laten wijsmaken.
Netjes hoor! Velgen gaan ook leuk staan, volgens mij.
Toch ken ik een MyPolo.nl-lid met een oudere Golf die toevallig ook Helios-blauw is![]()
Hmmm ... wat is dat voor iets?!?... de joint de culasse ...
Die velgen zien er erg netjes uit!
Hmmm ... wat is dat voor iets?!?
Gelukkig hebben we Google: een koppakking.
Aha, ja, daar wil een motor wel beter mee lopen als die aan vervanging toe is![]()
Geeft niets hoor! Zo leren wij Hollanders ook weer wat bij.Haha, sorry demercer! Macht der gewoonte! In België wordt vaak frans gebruikt op vlak van auto onderdelen. :lol:
Goed bezig dus!Dat was idd nodig, was zo lek als een zeef. Ook de bougies nog eens vervangen en dan is ze in orde op motorisch vlak.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.