Hup Benzine €1.83

Pfffff in deze tijden is het best om zo goedkoop en zuinig te rijden.
Vandaar dat ik voor de polo BM 1.2 tdi heb gekozen.
Heb ook gelezen dat binnenkort auto's komen van volkswagen met dubbel electromotoren die wel 1 of 55 kan rijden.( cross coupe)
Dat klinkt wel heel verleidelijk met de hoge bezine prijzen die blijven stijgen.
 
plus nog het verschil in verbruik wat je er niet bij gerekend hebt en het scheelt nog meer (maar ik heb meer lol ;) )

Wacht eens even...dat was ik idd vergeten...
ik was er vanuit gegaan dat de 1.2 TSI 920 km kon rijden dat is dus niet correct...als je beetje je best doet dan haal je maybe 700km maar vooralsnog ga ik er vanuit dat een 1.2 TSI 600km kan rijden op 1 tank?

dan zou je ongeveer 6 x moeten tanken in plaats van 4 keer
6 x 68,76 = 412,56
412,56 - 223,84 = 188,72 dat je extra per maand kwijt bent als je 1.2 TSI rijd en je ongeveer 920 km per week rijd (indicatief gezien dan...)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!