Hulp nodig met kiezen nieuwe radio Polo 9N

Heren/dame,

ik heb wat hulp nodig met het kiezen van een nieuwe radio voor mijn Polo 9N (bj '04). Ik was eerst aan het denken om er een orginele RCD200 in te plaatsen maar denk dat dit behoorlijk wat werk kan gaan kosten.

Ik kan ook voor een ander dubbel DIN systeem kiezen waarbij navigatie en telefoon voorbereiding als is ingebouwd. Graag zou ik van jullie horen waar jullie ervaring mee hebben en als het kan wellicht wat foto's van hoe het in de auto staat. Ik hoor graag van jullie

Volkswagen  Polo 9N 
Ik heb een pioneer f-700bt in mijn polo zitten.
heb alleen een foto in het donker(telefoon kwali).
heb je iig een idee hoe het erin zit.
img2011100800210-1.jpg

zal morgen overdag wel even een foto maken voor je.
ben zeer tevreden of de radio.
zit interngeheugen in voor de kaarten(dus geen geklooi met cd's).
ook bluetooth zit er standaard op, wat het perfect doet(had hiervoor een alpine radio met bluetooth maar die was niet zo goed).
deze heeft alleen geen dvd drive(daar is de f900bt voor).
maar door een sd-kaart ingang, usb en ipod aansluiting heb je genoeg mogelijkheden om video's te bekijken.

Heb een beetje hetzelfde dilemma. Zit zelf te twijfelen of ik de AppRadio2 zal gaan afwachten, of er toch een VW-radio in druk. Leuke aan AppRadio is dat je (een aantal apps zoals googlemaps en mail) kan gebruiken van je phone, en dat 'ie dus ook die dataverbinding gebruikt.

Pioneer AppRadio 1 (werkt enkel met iPhone + heeft kleiner scherm):
[resize=600:2m29mcmz]http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/122/5990/34236011/100-3009-89156963084703849.JPG[/resize:2m29mcmz]

Pioneer AppRadio 2 (ook android + komt binnenkort uit):
[resize=600:2m29mcmz]http://cdn.cbsi.com.au/story_media/339329674/pioneer-appradio-2-600.jpg[/resize:2m29mcmz]

@wildcard:
daar heb ik een half jaar ook voor gekeken, toen was er voor de appradio1 nog geen standalone navigatie(schijnt nu wel te downloaden te zijn, dus zonder iphone navigeren).
maar ik ben van mening dat er geen betere kwaliteit bestaat dan een originele cd.
en die radio's hebben dat niet.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!