Hulp juiste bluetooth module kiezen

Jasper_05

Bekend lid
515
293
80
Ik zou graag een RCD 510 met bluetooth inbouwen in mijn polo, maar ik ben nog op zoek naar een geschikte bluetooth module. Ik heb al wat zoekwerk gedaan en er bestaan zoveel verschillende onderdeelnummers hiervoor dat ik er gewoon niet aan uit kan. Deze hele lijst zijn allemaal bluetooth modules:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting

Is er ergens een lijn te trekken tussen de verschillende onderdeelnummers (bv. dat nummer x een bepaalde functie niet heeft of bestemd is voor US market)?

Het verschil tussen 9W7 en 9W2 is mij duidelijk, alsook wat A2DP is, maar wat is 9ZA en 9ZB?

Bestaan er ook modules zonder de cradle om het dashboard?

Een hoop vragen maar ik hoop dat we hier wat duidelijkheid in kunnen brengen. Alvast bedankt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!