Hulp gevraagt bij bestellen Polo R-line.

Zoals de titel zegt, ik sta op het punt een Polo R-line te bestellen en zou graag nog wat tips van gebruikers willen wat hun achteraf in hun Polo missen of onnodig vinden.

Polo 1.2 TSI DSG-7 90pk (ga ik in de toekomst chippen naar 140 bij JDengineering)

Highline
R-line interieur
R-line exterieur
17-inch Mallory velgen
Sportonderstel
Executive pakket
Advance pakket (xenon-zonnedak)
Vierdeuren
Radio RCD 310
Licht en zicht pakket.

Graag tips/opmerkingen!
 
Ik zou ook nog nemen:
- donkere achterruiten, is erg prettig
- multimediabox (of is dat onderdeel van het Executive pakket?)

Als je een VW-navigatiesysteem zou willen (ik zou het niet doen, maar ieder z'n smaak ;)), zou ik voor de RNS510 gaan. De RNS310 vind ik een uiterst archaïsch systeem: zowel qua snelheid (traaaaaaag) en graphics.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
De highline heeft standaard al getinte ramen achter volgens de dealer. Executive pakket bevat ook al de multimediabox. Zit nog te twijvelen over het winterpakket ivm stelverwarming maar dat gebruik je eigenlijk ook maar 2 maanden per jaar.

Navigate doe ik liever iets aftermarket zoals een zenec

ik heb de RNS310 nu en na een tijdje ga je wel die coole functies missen zoals dvdtje kijken en uitgebreidere menu's die je bij ZENEC of Pioneer toestellen wel hebt...je zou kunnen zeggen tegen je dealer dat je de Executive Plus neemt maar dat je dan wel deze wilt inruilen voor een Pioneer navi ofzo (die vind ik persoonlijk veel beter...de RNS310 is nogal sloom en de schermen zijn ook niet wat je zegt WAUW...het werkt wel maar verwacht geen uitgebreide instellingen etc)
 
Je bedoelt spiegelverwarming ? Die heb ik ook zonder winterpakket. Zelfs zo geschakeld met VCDS dat deze automatisch gelijk aangaat met de achterruitverwarming.

Als spiegelverwarming ge-unlocked kan worden met VCDS is het alleen om de stoelverwarming inderdaad, opzich is het geen grote kostenpost (400 euro) maar twijvel nog erg, een benzine auto is al warm zodra je de straat uit bent. Met mijn vorige diesel was de verwarming pas warm na een kilometertje of 10-15 en dan is stoelverwarming wel lekker.

Heeft iemand nog tips kwa audio? Ik zou toch graag een bescheiden subwoofertje erin willen hebben aangezien ik dit ook in mijn vorige auto had.
 
ik heb de RNS310 nu en na een tijdje ga je wel die coole functies missen zoals dvdtje kijken en uitgebreidere menu's die je bij ZENEC of Pioneer toestellen wel hebt...je zou kunnen zeggen tegen je dealer dat je de Executive Plus neemt maar dat je dan wel deze wilt inruilen voor een Pioneer navi ofzo (die vind ik persoonlijk veel beter...de RNS310 is nogal sloom en de schermen zijn ook niet wat je zegt WAUW...het werkt wel maar verwacht geen uitgebreide instellingen etc)

coole functies missen zoals dvdtje kijken ???
Ik mag hopen dat ik jou niet tegen kom onderweg.!
Ben jij een van die figuren die onder het rijden DVD kijken, SMS-en, of zich scheren, en waarvoor ik dan aan de kant of vol op de remmen moet.?

Ik heb, rijdend in de randstad echt geen gelegenheid een DVD te kijken!
Maar ik heb dan ook geen radio/navi vanwege de 'coole graphics'
Als ik dat wil koop ik wel een Nintendo DS ipv een Polo

BTW: voor mij voldoet een RNS310 waarvoor hij bedoeld is: miziek en navigatieHULP
 
coole functies missen zoals dvdtje kijken ???
Ik mag hopen dat ik jou niet tegen kom onderweg.!
Ben jij een van die figuren die onder het rijden DVD kijken, SMS-en, of zich scheren, en waarvoor ik dan aan de kant of vol op de remmen moet.?

Ik heb, rijdend in de randstad echt geen gelegenheid een DVD te kijken!
Maar ik heb dan ook geen radio/navi vanwege de 'coole graphics'
Als ik dat wil koop ik wel een Nintendo DS ipv een Polo

BTW: voor mij voldoet een RNS310 waarvoor hij bedoeld is: miziek en navigatieHULP

zo te zien voel je je nogal aangevallen zeg...
natuurlijk kijk ik geen dvd's onderweg, maar ik vind het wel een nice gimmick (ben opzicht wel gek op gadgets) dus vandaar dat ik er over had.

ik zeg ook niet dat de RNS310 niet voldoet (er zijn gewoon betere alternatieven)
ik weet alleen niet of je dan ook de zes speakers krijgt als je bijv de Executive plus pakket niet neemt..moet je even in de configurator kijken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!