Hulp gevraagd bij het instellen van coming home polo 6r

Gisteren bezig geweest met het instellen van coming home via VAGcom.
Coming home aangezet, toen geprobeerd, maar geen resultaat.
Vervolgens coming home en de coming home op de mistlampen aangevinkt maar ook geen resultaat!
Auto aan en weer uit gedaan, sleutel uit contact, 1x geseind en vergrendeld, maar werkt niet.
Geprobeerd met lichtschakelaar op 0 en op dimlicht.

Andere VAGcom veranderingen werken wel.

Iemand enig idee wat ik fout doe, of is het gewoon niet mogelijk op mijn auto?

Polo 6r 1.4 highline 2010
Nieuwste VAGcom versie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
Hallo,

Het kan zijn dat het op jou auto gewoon niet werkt!
het ligt aan bepaalde modules die in de auto verwerkt zijn.
Jou stappen zijn goed auto uit en 1 keer seinen met groot licht (volgens mij hoeft de sleutel er nog niet eens uit)

Op mijn vorige polo ook bouwjaar 2010 werkte het ook niet....en net zo als jij aangeeft de auto pakt de code wel.

Welke veranderingen heb je nog meer aangezet?
 
Coming home werkt pas als de deur open gaat. Dus als je gereden hebt, auto van contact zetten eventueel sleutel eruit en dan een keer seinen. Zodra de bestuurdersdeur open gaat moeten de lampen gaan branden. Lichtschakelaar natuurlijk op 0. Zal toch wel bij een highline moeten werken. Heb zelf comfort edition met licht en zicht pakket uit 2013 maar geen xenon en coming home werkt bij mij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
@krisrock Hmm, helaas. Jammer, want dat vond ik juist de leukste optie:)

Wat ik verder nog aangezet heb:
- Auto-lock bij 15km/u
- Tearwiping
- Spiegelverwarming aan bij inschakeling achterruitverwarming
- Hoorngeluid bij ver- en ontgrendeling(gauw weer uitgezet!)

@ronaldsl Heb al van alles geprobeerd, maar heb het nog niet werkend gekregen:(
Dacht idd ook wel dat het bij de highline uitvoering moet werken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V FSI 86pk 
zo gisteren ook maar is die coming home op mijn bm aangezet, werkt wel leuk alleen jammer van het seinen.
tis heel makkelijk hoor, contact uit knipper met je lichten en je sleutel uit het contact dan springen bij mij de mistlampen aan en stadslichten en achter ook de gewone verlichting+ kenteken verlichting
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!