Hulp bij reparatie portiersloten Polo 6N

Ondanks alle handleidingen en video's over het zelf repareren van de portiersloten snap ik er nog steeds zo weinig van dat ik het eigenlijk niet aandurf om in mijn eentje aan de sloten gaan zitten te prutsen. Is er iemand in de omgeving Helmond/Eindhoven die mij hierbij eventueel kan helpen?
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 
Ik ben intussen zo ver dat ik de deurgreep eruit kan halen, maar dan loop ik vast. Ik krijg niet uitgevonden hoe ik de slotcylinder uit de greep kan halen. Iemand tips?
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 
Op youtube gekeken, staat toevallig een filmpje over hoe je cilinder in elkaar zet.
En daaronder hoe je de cilinder verwijderd bij vw dan niet type 6n maar zal ongv wel overeenkomen denk ik.

Gezocht op; cilinderslot auto vervangen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb wel filmpjes gevonden over hoe je de cylinder kunt reviseren en in elkaar zetten, maar niet hoe je 'm bij de Polo 6N uit de deurgreep krijgt. Voor andere (nieuwere) modellen staat het er wel op, maar die deurgrepen zijn totaal anders dan de mijne.
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!