Hulp achterlichten instellen vcds noord holland

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar iemand die mij met vdcs software kan helpen mijn achterlichten in te stellen zodat deze met dagrijverlichting ook gezellig meedoen overdag. Wil iemand mij helpen?
groetjes blauwtje
 
volkwagen  polo  1.0 
@joo
Polo 6C is anders coderen dan de Polo 6R. Bovenstaande info is niet correct (1e link is voor 6R, 1e link is inhoudelijk niet correct).

@Johan woonde jij niet in de buurt?
Ik heb geen kabel meer, sterker nog; ik ben zelfs geen monteur/werkplaats chef meer :) Carrière switch naar ICT gedaan sinds September ;)
Mijn kabel is naar Summagarage in Purmerend gegaan, kan je van harte aanbevelen daar even een belletje aan te wagen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!