Item pictogram

[howto][9n/3][interieur] bekerhouders monteren

Hoi!

heb jij deze foto's van je how to do nog ergens staan? ( aangezien deze links dood zijn)

ik loop namenlijk vast met het verwijderen van mijn kapotte bekerhouder rechts..

Alvast bedankt!!

Jasper
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
de foto's doen het bij mij nog.
om de bekerhouder te verwijderen dan moet je het midden van je console
(waar de radio enz zit)leeg maken en aan de achterkant van de bekerhouder
op de punt die door het gaatje in de console valt drukken.
je kan hier van alles voor gebruiken,
schroevendraaier, steeksleutel......
er is best wat kracht voor nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Kijk, hier heb ik iets aan.
De rechter floepte er zo in maar de linker wilde absoluut niet netjes erin.
Nu begrijp ik waarom.
Nu nog iemand vinden die dat vierkant eruit kan slopen. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Bericht editten lukt even niet,
maar na de zoveelste vraag heb ik het even gegoogled:

6Q0 858 601 H 1QB Bekerhouder LINKS
6Q0 858 602 G 1QB Bekerhouder RECHTS
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Het is al een tijdje geleden sinds dit topic actief is geweest, toch een interessante handleiding. Helaas zie ik de afbeeldingen niet, dus vandaar enkele vragen;

1. We hebben t over een Polo 9N3, ik ga er voor t gemak vanuit dat dit ook van toepassing is in een Polo 9N(1)?
2. Wanneer weet ik of mijn kap toereikend is? (Ik heb wel gaten voor bekerhouders, maar geen gaten achterin dat gat om iets in te klikken, enkel aan de bovenkant achterin het gat.)
3. In de montage te doen voor beginnende auto-enthousiasten?

Alvast bedankt :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
1. We hebben t over een Polo 9N3, ik ga er voor t gemak vanuit dat dit ook van toepassing is in een Polo 9N(1)?
2. Wanneer weet ik of mijn kap toereikend is? (Ik heb wel gaten voor bekerhouders, maar geen gaten achterin dat gat om iets in te klikken, enkel aan de bovenkant achterin het gat.)
3. In de montage te doen voor beginnende auto-enthousiasten?
1. Ik kan alleen praten over een 9N.
2. Nee, je zal een nieuwe/andere kap moeten kopen.
3. Ligt er maar helemaal aan hoe handig je bent.

Succes ermee.

Ik weet niet hoeveel bekerhouders je wil monteren maar ik heb nog een linker houder liggen. (bestuurderskant)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Djilkad
Het is al een tijdje geleden sinds dit topic actief is geweest, toch een interessante handleiding. Helaas zie ik de afbeeldingen niet, dus vandaar enkele vragen;

1. We hebben t over een Polo 9N3, ik ga er voor t gemak vanuit dat dit ook van toepassing is in een Polo 9N(1)?
2. Wanneer weet ik of mijn kap toereikend is? (Ik heb wel gaten voor bekerhouders, maar geen gaten achterin dat gat om iets in te klikken, enkel aan de bovenkant achterin het gat.)
3. In de montage te doen voor beginnende auto-enthousiasten?

Alvast bedankt :)
Onderaan de eerste post is als het goed is een Bijgevoegd bestand te downloaden.
Dat is een PDF bestand waar de omschrijving in staat, met werkende foto's.
Ik zal vandeweek eens kijken of ik de foto's nog kan vinden.
Dan maak ik ze weer actief.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Ik weet niet hoeveel bekerhouders je wil monteren maar ik heb nog een linker houder liggen. (bestuurderskant)[/QUOTE]

Vraagje? ... Mooi om dit ook even tegen te komen hier... Ik vraag me af of ik zo'n linker bekerhouder gemakkelijk kan plaatsen in mijn 9N. Bij mij zit er links een kapje op omdat het niet gebruikt wordt. (ook niet als gleuf). Kan dat kapje er dan simpel vanaf en die bekerhouder er ingeschoven worden of moet dan evengoed dat hele dashboard er af?
 
Vraagje? ... Mooi om dit ook even tegen te komen hier... Ik vraag me af of ik zo'n linker bekerhouder gemakkelijk kan plaatsen in mijn 9N. Bij mij zit er links een kapje op omdat het niet gebruikt wordt. (ook niet als gleuf). Kan dat kapje er dan simpel vanaf en die bekerhouder er ingeschoven worden of moet dan evengoed dat hele dashboard er af?

Zoals te zien in de howto zal je een kleine aanpassing achter je middenconsole moeten doen.
Geen rocket science.
Gezien je nu een kapje hebt en geen vast vakje is de bekerhouder dus wel te plaatsen.
Hij zal dus wel even uit elkaar moeten.

Ik heb overigens er even bij vermeld dat het dus ook voor een 9n geschikt is gezien de middenconsole hetzelfde is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!