How To: LED kentekenverlichting inbouwen

Vanmiddag heb ik LED kentekenverlichting ingebouwd. De originele lampjes vervangen door LED's.

Benodigdheden: Kruisschoevendraaier
Geschatte tijd: 5 minuten.

Deze zijn aangeschaft:
100_2057-1.jpg

LED Fittingen van FoliaTec. € 7,99 per stuk

Schroef de boutjes los van de houder
100_2060-1.jpg


Haal de houder los
100_2062-1.jpg

Haal de fitting los.
100_2064-1.jpg

Je kan het plexiglas nu eventueel schoonmaken.
Plaats de LED Fitting
100_2069-1.jpg

en draai deze om, met de LEDjes van je af (niet meer zichtbaar)
Je kan nu de houder weer terugplaatsen.

Controleer of de lampjes branden. Als ze niet branden is het mogelijk dat de fitting verkeerd om geplaatst is, en de lampjes daarom niet werken. Als de lampjes branden kan je de schroefjes weer terug indraaien.

Klaar!
100_2077-1.jpg
 
Ja klopt heb ze daar gehaald, nee ik heb andere.
Moet je anders gewoon maar ff gaan kijken daar.
Ze zeiden tegen dat die andere vrij duur zijn en dat ze niet altijd even lang meegaan dus hij rade me de goedkope van autostyle aan en ze doen het nog steeds haha.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Yannick zei:
Ja klopt heb ze daar gehaald, nee ik heb andere.
Moet je anders gewoon maar ff gaan kijken daar.
Ze zeiden tegen dat die andere vrij duur zijn en dat ze niet altijd even lang meegaan dus hij rade me de goedkope van autostyle aan en ze doen het nog steeds haha.

Haha ok, ik ga voor de goedkoopste... Had in mm koplampen (van mn Civic) ook de Xenon look helderste (en goedkoopste) lampies... Werkte perfect.
 
Kijk dat is nog eens handig.
Ik had gevraagd wat kenteken verlichting kost plus plaatsing ervan.
Kosten 45,- euro.

Als ik het zo bekijk kan ik dit zelf ook nog wel :lol:
Kan iemand mij vertellen of dit de juiste zijn?

http://www.autostyle.nl/eu-0538w.html of een linkje plaatsen waar ik ze kan bestellen aangezien ik bij mij in de buurt geen tuning shop heb zitten.

Thnx!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
Ik heb alleen lampjes vervangen, werkt perfect.

Deze zijn het geworden:
LED 'Xenon' White 10x37 CAN-bus Festoon 12V 1pc

Besteld bij Autostyle.
Suc6!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!