Hoogvliet / Spijkenisse / Albrandswaard / Barendrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi hoi,

Ik weet dat ik nieuw ben ;) maar vindt het echt ontzettend grappig. Ik meld me hier gisteren aan, omdat ik dinsdag mijn nieuwe polo mag ophalen. Wat zie ik tot mijn verbazing hier, allemaal mensen uit regio hoogvliet. Ik dacht eerder al dat ik de auto van Enzolino vaak had gezien, nu weet ik het zeker. Volgens mij zijn er hier een stuk of 10 mensen uit bovenstaande regio.

Zijn er hier mensen die zin hebben in een kleine meeting uit de regio?
 
Als iedereen die wil komen dat even hier post kunnen we een datum afspreken. Weekend of 's avonds lijkt mij het makkelijkst. Doordeweeks wordt sowieso lastig. Zelfde voor mij persoonlijk voor de zondag ivm Feyenoord ;)
 
Zag dat er precies 1 maand geleden al 1 was. Vandaar ook de insteek van minimeet, weinig geregel, auto'tje of 10, kan toch hartstikke leuk zijn. Mooie plekke genoeg om foto's te nemen ook. (bijv. dijk Barendrecht - Rhoon, of bij het Hartelkanaal bij de Spijkenissebrug)
 
Slinge noemen ze dat denk ik Stick Out Tongue

Dus op dit moment interesse van:

RJPolo
Vissa
PoloDave
BlackPoloBM
eAziness

Ik stel voor de thread een week open te laten zodat mensen mee kunnen en dan even een datum te prikken! Leuk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!