Hoogglans plastic spiegel panelen

Hallo mede Polo rijders,

Ik ben opzoek naar een onderdeel wat je op onderstaand filmpje kunt zien bij 4:30 als hij de deur dicht doet.

Ready for Wörthersee 2k12 on Vimeo

Het gaat hier dus om die hoogglans spiegel panelen die in je deur zitten.
Heeft iemand enig idee wat het onderdeel nummer hiervan is? Of waar je deze kunt bestellen?

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Gr.
Jevon
 
Die van mij liggen nu bij de spuiter.

Ik heb ze bij artaparts punt nl (weet niet of je hier mag linken :shock:) besteld, spiegelkapjes in primer links en rechts zijn €9,60 per stuk ex btw.
Spuiter maakt ze pianolak-zwart, ik heb dat gezien op een blueGT en denk dat het mooi staat icm mijn debadged hooggglans bluemotion grill.

Veel zwarte accenten staan sowieso mooi op een 6R in zilvergrijs of candy white.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!