Hoodbra Polo 6R welke heb jij??

Ik twijfel om er een te kopen, rij elk jaar, ook dit jaar, naar wintersport in Oostenrijk. Ik heb dan verl steenslag en plak met blauwe tape dan altijd de hele voorkant af. Die steenslaghoes helpt niet tegen lagere steenslag ! Dus bij plastic delen.
 
Niet willen!
Ik vind zo zo lelijk staan, al helemaal bij een Polo. Het is en blijft een gebruiksobject.

Ik schreeuw liever een keer dan zon ding erop..

Maar zo denk ik ;)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ja ik heb nie zo veel geld als jou :)

Motorkap overspuiten is denk ik goedkoper dan een (goede) BH voor de motorkap :')

Volgens mij kan je je beter zorgen maken om steenslag op de bumper, die zit lager en vangt daardoor meer stenen.

Ben trouwens benieuwd, je gaat alleen met de auto naar meetings? Op binnendoor wegen heb je vaak meer last van steenslag dan de snelweg, de wegen zijn vaak slechter onder houden en je houd een kortere afstand doordat je ook langzamer rijd.
 
Ja ik heb nie zo veel geld als jou :)

Waarom gaat het dan om geld? Ik zeg juist dat ik liever een keer schreeuw als er een putje inkomt dan zon bra erop.
Momenteel zitten er ook twee bij mij op de motor kap, die ga ik in de lente proberen weg te werken maar laat het niet spuiten. Zonde is het natuurlijk wel!

ps; mag hopen dat je meer geld heb dan een 22 jarig knulletje Stick Out Tongue

@Don; Dat zeker, vooral als je iemand kent in het zwart :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Waarom gaat het dan om geld? Ik zeg juist dat ik liever een keer schreeuw als er een putje inkomt dan zon bra erop.
Momenteel zitten er ook twee bij mij op de motor kap, die ga ik in de lente proberen weg te werken maar laat het niet spuiten. Zonde is het natuurlijk wel!

ps; mag hopen dat je meer geld heb dan een 22 jarig knulletje Stick Out Tongue

@Don; Dat zeker, vooral als je iemand kent in het zwart :)

Maakte een geintje
En je he zeker meer dan en knulletje va 22 hahahaha
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!