Honeymoonnet

Hoi allemaal,

Voor mijn polo heb ik via de dealer (A Point) heb ik toegang gekregen tot het portaal om de status van de auto te kunnen volgen. Vorig weekend stond deze nog op ca. 70 dagen en sinds vanochtend staat er dat er nog maar 19 dagen zijn tot levering. Dat lijkt mij heel onwaarschijnlijk want ik weet dat de productie als het goed is nog niet eens is begonnen (dat zou vorige week beginnen namelijk). Vanwege het corona virus is de garage in Zuid Afrika waar de productie zal zijn gesloten tot zeker half mei 2020. Hoe kan het dan dat ik opeens nog maar 19 dagen tot levering heb??
Ik wil het niet aan de dealer vragen want anders stoor ik ze voor ieder wissewasje.. maar de verwarring is nu wel aanwezig.

Zijn er meer mensen die honeymoonnet hebben en waar de dagen tot levering opeens verspringen naar een onrealistische termijn??

Ik hoor het graag!

Groet, Pien
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-04-20 https a-point honeymoonnet nl(1).png
    Screenshot_2020-04-20 https a-point honeymoonnet nl(1).png
    3.5 KB · Weergaven: 17
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
Ik heb wel een theorie.
In landen die in lockdown zijn worden geen auto's uitgeleverd.
Simpel heen en weer schuiven van zelfde bestelde auto's maakt levering in landen die niet in lockdown zijn vervroegd mogelijk.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Pienv
Even wat anders: Bij de linkje kan je de laatste nummer veranderen naar welke stap je bent. Als er bijvoorbeeld step_num=3 staat verander je die naar step_num=4 om je chassis nummer alvast te zien. En step_num=7 voor je kenteken. Gaat tot step_num=9
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Pienv
dus die auto moet nog gemaakt worden, en je zegt het kenteken nu al bekend is? lijkt me sterk toch eerst in NL dan pas kenteken aanvraag doen...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Pienv
ohhh ja ag, als ik hem was zou ik de dealer bellen wij kunnen niets zeggen over zijn dagen die opeens van 70 naar 19 zijn gegaan de dealer wel
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Pienv
Ik heb wel een theorie.
In landen die in lockdown zijn worden geen auto's uitgeleverd.
Simpel heen en weer schuiven van zelfde bestelde auto's maakt levering in landen die niet in lockdown zijn vervroegd mogelijk.

Waarom worden er geen auto's geleverd aan landen met een lockdown? Ik snap dat er dan niemand werkt en de auto kan afleveren in die landen, maar qua logistiek is dit wel gewoon mogelijk toch? Veel grenzen zijn dicht maar open voor goederentransport (dacht ik).

Jammer voor de mensen in de lockdown, die kunnen dan wachten op een nieuw geproduceerde auto
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Even wat anders: Bij de linkje kan je de laatste nummer veranderen naar welke stap je bent. Als er bijvoorbeeld step_num=3 staat verander je die naar step_num=4 om je chassis nummer alvast te zien. En step_num=7 voor je kenteken. Gaat tot step_num=9
Hey! Ja thanks ik kwam daar dus deze week ook achter:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
 
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
Helaas... er staat nu weer gewoon 66 dagen in het portaal en sinds gisterenavond dit bericht bij geschreven in bold: Screenshot_2020-04-22 https a-point honeymoonnet nl.png
 
Volkswagen Polo  Highline  1.0 70 kW / 95 pk TSI Hatchback 7 versn. DSG 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
Helaas... er staat nu weer gewoon 66 dagen in het portaal en sinds gisterenavond dit bericht bij geschreven in bold: Screenshot_2020-04-22 https a-point honeymoonnet nl.png
Erg verwarrende communicatie.. volgens dat bericht zou de auto al geproduceerd zijn dus, alleen vraag me af of dat werkelijk zo is. Zou het zelf niet meer begrijpen in iedergeval
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Hij is een zij, ook meiden van 22 vinden auto's leuk :flushed: maar toch bedankt!

Hahaha verwachten sommigen niet zo snel denk ik op een forum als dit. In mijn vakgebied is 99% man, waar vrouwen ook zeldzaam zijn.

Ach, alleen maar leuk voor de afwisseling.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik wacht zelf nog een paar weken met het opvragen van de productie en leverweek, totdat de productie weer een x aantal weken op gang is, zodat ik hopelijk een realistische productie en leverweek doorkrijg.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!