Home icon linkt naar uitgelogde versie

Kwam er net achter, ik ben normaal op www.mypolo.nl ingelogd (dus met www.), stel je klik op het home icon (onder het logo) dan kom je op mypolo.nl (zonder www.). Valt me op dat wanneer je op de zonder www kom dat je uitgelogd bent todat je weer terugga naar degene waar het myPolo logo naar verwijst.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Ik heb dit ook altijd bij de snelkoppeling vanaf vcds handleidingen, dat is nu nog steeds zo, best een gedoe om ingelogd te raken om het te kunnen lezen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Bijvoorbeeld, als ik naar een willekeurige how to als deze ga dan moet je nog een link openen om de daadwerkelijke how to te kunnen lezen, als ik die open ben ik uitgelogd.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Nou ik heb dus dit

En dat heb ik op elk willekeurig apparaat, dus het zal account gerelateerd zijn.

Ik zie nu bovendien dat bij jou meteen de hele handleiding geopend wordt ik moet dus eerst nog een keer op een link klikken.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Gaat hier gewoon goed, zonder uitgelogd te worden.... =)

Verschil is wat chris laat zien,
hij klikt nog een keer verder door in de howto om de informatie te zien.
Als ik dat zelfde doe krijg ik ook een nieuw tabblad en ben ik daar uitgelogd.

Maar, als ik op het knopje links boven druk ''informatie'' dan word het in hetzelfde scherm ingelogd weergegeven.
Oftewel, dan werkt het wel goed.

Probleem met het home icon is overigens opgelost als het goed is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!