Hoge zitpositie Polo 6C

Goedemiddag!

Ik heb een vraag, namelijk wat ik kan doen aan de relatief hoge zitpositie in mijn 6C. Ik heb namelijk een tijdje een Polo AW mogen leasen, en daar zat ik altijd lekker laag in. Hoe moeilijk/makkelijk is het verder naar beneden bijstellen van de bestuurderszitting? En ja, ik heb hem met het hendeltje op z'n laagst gezet. Mijn vraag komt meer neer op of ik er zelf nog iets aan kan sleutelen, of dat ik bijvoorbeeld andere stoelen op de rails zou kunnen zetten. Bij een aanpassing door metaal te slijpen / eraf te zagen houdt het bij mij daarentegen wel op.

Alvast bedankt!

Max
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 
Ik ben 1.95 en vind ook dat ik erg hoog zit, zelfs op de laagste stand. Stoplichten zie ik gewoon niet op groen springen terwijl ik nieteens op mijn telefoon kijk
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Haha
Waarderingen: JayS
Ik kan gelukkig alles nog goed zien, ik merk alleen dat mijn zwaartepunt wat hoog ligt in de bochten (vergeleken met de AW dus).
Ik las overigens ook dat het kan helpen om de stoel zelf juist iets naar voren te zetten en de rugleuning achterover te draaien, misschien helpt dat je, Jf472s.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 
Helaas exact hetzelfde probleem hier, 1,96 lang en heb constant het gevoel dat ik te hoog in de auto zit.. Zou mooi zijn als iemand een evt. oplossing heeft.
 
Volkswagen  Polo Comfortline  1.2 TSI 90PK 
2 meter ellende hiero, ik denk dat ik er aan gewend ben maar na het lezen van dit topic er toch even op gelet. Ik zit inderdaad wel erg hoog. Zou mooi zijn als er een makkelijke oplossing is!
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
fred%20flintstone_2048_2048.png
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!