Hoeveel KM rijdt jouw Volkswagen POLO op een volle tank?

Aftanken voor +/- 60 euro. Dus wel zorgen dat je de tank ook echt vol hebt en dus ook alle lucht m.b.v. de nippel er uit laat lopen.
En dan 120 op de cruise naar Parijs, oke Disneyland Parijs dan 599 km. haha

Mijn vader met een Seat Ibiza st zelfde verbruik ook een 1.2 TDI.

ahh oke.. Hoe kan ik dan met een 1.2 (69PK) 51KW maar 588km rijden met een volle tank van 45L...?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
ahh oke.. Hoe kan ik dan met een 1.2 (69PK) 51KW maar 588km rijden met een volle tank van 45L...?

Ik heb geen idee hoe jij dan maar 588 km kan rijden, maar ik heb Parijs op en neer gewoon gered met 1 tank.
Eerst helemaal afgetankt en daarna alle lucht er uit laten lopen en verder afgetankt.
Airco, cruise en radio (DVD) allemaal gewoon aanstaan.

Aanvulling:
Ik heb een 1.2 BM 55 kW (75 pk) - Ik denk dat daarin het verschil zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
700 km op een volle tank brandstof.
Het betreft een 1.0 TSI 95pk en ik rij op 215/40/17 zomerbanden.
De auto is nieuw dus ik hoop in de toekomst toch zeker wel 750 km te behalen op de 17'' wielen.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95pk 
Mijn max die ik tot nu toe heb gehaald is 950 km op een volle tank. 1.2 TDI uit 2011. Toen had ik nog 12 km over op mijn bereik.

Heb eigenlijk altijd de airco aan maar rijd voornamelijk snelweg kilometers over de A2 naar Amsterdam dus max 100-110 per uur.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
Volgens boardcomp rijd ze 1/17,1 op lang termijn.
Nu rij ik wel alleen maar snelweg 100km per dag op de cruisecontrol .
Maar ik vind het niet verkeerd.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Gemakkelijk 1000km. Woon werk verkeer momenteel 1150 op volle tank zonder nippeltruc.
Rij veel 100 en 80 wegen en probeer zuinig te rijden. 1:25 is gemakkelijk. Banden staan wel op 3.0 bar voor extra zuinigheid. Tevens ook voorzien van chip.
Gaat om een 1.2tdi uit '11.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Patrick Altena
Gemakkelijk 1000km. Woon werk verkeer momenteel 1150 op volle tank zonder nippeltruc.
Rij veel 100 en 80 wegen en probeer zuinig te rijden. 1:25 is gemakkelijk. Banden staan wel op 3.0 bar voor extra zuinigheid. Tevens ook voorzien van chip.
Gaat om een 1.2tdi uit '11.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Damn! En op wat voor velgen/banden rij je?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dunlop Bluresponse op standaard velgen. Ook hou ik het met m'n telefoon bij. Het scheelt vooral dat ik nooit harder dan 110 rijd, en op zuinige wegen rijd zonder al teveel file. Ik kom van een lupo 3L af, waar ik het zuinige rijden heb leren rijden. Je auto laten zo veel mogelijk laten uitrollen is ook winstgevend. Goed situaties inschatten. Als dat went, kan je aardigs resultaten behalen naar mijn idee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: BVS en RobinInDaHood
689ccf0e51da5d93c985cd7038d2da25.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!