Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

De 6R kwam alweer in juli 2009 voor het eerst op de markt, dus voor een aantal van jullie zit het eerste jaar met dit puike karretje er waarschijnlijk al op :).

Nu vroeg ik me af hoeveel kilometers jullie inmiddels hebben verreden in jullie 6R en of je in de tussentijd al tegen grote (technische) problemen bent aangelopen?

In mijn geval heb ik vandaag 1.646 km aangetikt :mrgreen:, de auto is op 9 januari dit jaar afgeleverd. Tot nu toe nog geen problemen gehad Big Grin.
De 6R kwam alweer in juli 2009 voor het eerst op de markt, dus voor een aantal van jullie zit het eerste jaar met dit puike karretje er waarschijnlijk al op :).

Nu vroeg ik me af hoeveel kilometers jullie inmiddels hebben verreden in jullie 6R en of je in de tussentijd al tegen grote (technische) problemen bent aangelopen?

In mijn geval heb ik vandaag 1.646 km aangetikt :mrgreen:, de auto is op 9 januari dit jaar afgeleverd. Tot nu toe nog geen problemen gehad Big Grin.
Mijn Polo 1.6 TDI heeft nu 283000 km gereden zonder problemen
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Halve ton voorbij...
751492a7ed79752c29ee93ff87688341.jpg


Verstuurd via mobiel
 
Ik ben bijna bij de 333.333. De teller loopt dit jaar wat minder hard op. Heb er dit jaar een tweede auto bijgekocht, waar ik sinds februari ook ruim 40.000 km heb gereden. De polo ging op 2 januari van dit jaar naar 300.000. Dus ook met deze ruim 30 gereden.

Groet,

Ad
 
VW  Polo 6R  1.2 Blue motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!