Hoeveel 9N3 GTI's zijn er hier??

reddevil

Actief lid
599
170
43
Zoals de titel het al zegt ben ik wel eens nieuwschierig hoeveel GTI's van het type 9N3 er hier op het forum aanweezig zijn, aangezien er bij een meet and greet talloze 6R GTI's en zo goed als geen 9N3 GTI's.

Dus mensen show your 9N3 GTI!!!!

zal de aftrap maken met de meine:

11_1330877893_21-1.jpg


Tot nu toe is de auto gechipt , forge slangen toegepast , splitterdumpvalve , JR luchtfilter , inlaatsysteem ibiza cupra het vermogen ligt op dit moment bij ongeveer 205 PK en 310 Nm.
Toekomstplannen zijn nog een andere downpipe 3 inch en een andere intercooler + oliekoeler plaatsen.
 
Hierbij mijn 9N3 GTI (2007)
polo-1.jpg

polo2-1.jpg


Aangepast:
- Gechipt met Revo software
- Soundpipe verwijderd
- Bies in de grill wit gespoten
- Cup wielen wit laten poedercoaten
- Andere klok met groot display
- Delta 6 radio (geeft nog wel wat problemen)
- Billstein B12 veerpoten (niet op de foto)

Plannen:
- Luxe kentekenplaten
- Grotere intercooler
- Grotere downpipe
- Forge diverter valve
- Ander luchtfilter
 
Ben benieuwd wat er gebeurt als je de GTI op LPG laat lopen. LPG heeft een klopvastheid van minimaal 108.
Aral 102 tanken is nicht im frage voor mij want de dichtstbijzijnde pomp is in Emmerich (130km rijden)
 
Tot nu toe is de auto gechipt , forge slangen toegepast , splitterdumpvalve , JR luchtfilter , inlaatsysteem ibiza cupra het vermogen ligt op dit moment bij ongeveer 205 PK en 310 Nm.
Toekomstplannen zijn nog een andere downpipe 3 inch en een andere intercooler + oliekoeler plaatsen.

Waar heb je hem laten chippen? En zat toen de dumpvalve er al op/is toen geplaatst?

Zo nee, heb je ooit daarna je fueltrims eens uitgelezen?

Sjors
 
de chip die is geschreven voor mijn polo is berekend op minimaal 98 octaan alles wat hoger is komt de gti alleen ten goede , en de dumpvalve hebben we later geplaatst aangezien we eerst een hadden die gesloten werkte en dit is de splitter die ook afblaast naar buiten waardoor de turbo ook weer sneller opbouwd wat ook te voelen is.
Hij is gechipt bij Fast-Tech in haaksbergen aangezien ik deze jongens ook ken.
 
de chip die is geschreven voor mijn polo is berekend op minimaal 98 octaan alles wat hoger is komt de gti alleen ten goede , en de dumpvalve hebben we later geplaatst aangezien we eerst een hadden die gesloten werkte en dit is de splitter die ook afblaast naar buiten waardoor de turbo ook weer sneller opbouwd wat ook te voelen is.
Hij is gechipt bij Fast-Tech in haaksbergen aangezien ik deze jongens ook ken.

wanneer de downpipe en andere intercooler er op zitten zullen we de chip opnieuw schrijven zodat alles in harmonie is zoals ze zo mooi kunnen zeggen, het eindresultaat zal straks op ongeveer 250 PK en 370 Nm uitkomen na het herschrijven.

Ok Fast-Tech, nog niet eerder van gehoord.

Zou je misschien eens willen vragen naar je fueltrims wanneer hem weer laat aanpassen (voor het chippen dan, want anders zijn ze gereset)? Ik ben erg benieuwd namelijk wat de ecu doet met de bov.

Sjors
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!