Hoe ver Heeft jouw Polo jou Gebracht?

Franklin Golf4TDI

Premium lid
Spritmonitor.de
5,308
1
2,179
263
Ik ga weer op vakantie met mijn polo!
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ook lange reizen maken met hun bolide?
Hoe ver zijn jullie van huis geweest met jullie polo?
Mijn verste reis tot nu toe 2700 km van huis.
Hoor graag van jullie jullie verste reis.
upload_2019-3-7_8-4-13.png
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil en VM407
Het lijkt me echt super gaaf om met de Polo een rondreisje te maken door Europa!
Vooral die afstanden die jij maakt zijn echt vet ;) vergeet niet om af en toe even een foto'tje te sturen zoals je dat deed van de zomer:)!

Zijn er bepaalde dingen waar jij rekening meehoud of wat je van te voren regelt voor je Polo?
Denk aan ANWB, onderhoud, extra olie mee of KVS?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Het lijkt me echt super gaaf om met de Polo een rondreisje te maken door Europa!
Vooral die afstanden die jij maakt zijn echt vet ;) vergeet niet om af en toe even een foto'tje te sturen zoals je dat deed van de zomer:)!

Zijn er bepaalde dingen waar jij rekening meehoud of wat je van te voren regelt voor je Polo?
Denk aan ANWB, onderhoud, extra olie mee of KVS?
Zal zeker ervaringen posten.;)
Extra onderhoud doe ik niet.
ik weet dat me polo goed is.
Dus op tijd de olie doen.
Als ik terug kom krijgt ie nieuwe olie en apk))
Ja ik ben lid van anwb europa servive.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Als ik dan zover van huis ga met de wagen en er gebeurt wat in zn land als Polen of dus Oekraine (waar je, althans ik, 0.0 de taal spreekt) lijkt me dat dan best ruk om hulp te krijgen en uit te leggen wat er loos is. Ben ook wel benieuwd hoe en hoe snel de service van de ANWB zal zijn als je zover van huis bent.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Dat is zeker waar! Maar als je de taal een beetje spreekt of mensen kent. Dan is het niet zoon probleem. Ze hebben daar ook vw dealers met de nodige kennis. Dus dat is het probleem niet. Ook met de vw prijzen. Maar ik ga altijd naar een mannetje daar en die levert echt kwaliteit.
Ik doe daar altijd preventief onderhoud.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Vakantie naar Luxemburg. 370 heen 370 terug en nog voor een aardige 500-600 gezien ik bijna thuis was en toch besloot nog even wat te zijn vergeten te bezoeken.. Hop, weer terug, was toch al bezig. Laten we het houden op 12-1300km in 3 daagjes tijd. Vantevoren niks en erna gecheckt maar was allemaal prima..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik ga weer op vakantie met mijn polo!
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ook lange reizen maken met hun bolide?
Hoe ver zijn jullie van huis geweest met jullie polo?
Mijn verste reis tot nu toe 2700 km van huis.
Hoor graag van jullie jullie verste reis.
upload_2019-3-7_8-4-13.png

Ik wil ook zo een reis maken met m'n polotjuh.
Alleen rij ik niet 1op30 en heb ik een benzine. (jaloers) haha
 
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
213on5e.jpg
 
Met de Polo naar Zuid Frankrijk en met de RS3 naar Pagani in Italië voor een tour-rit :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!