Hoe vaak geeft VW een map update?

Jafo

Bekend lid
131
54
46
Ik ben zojuist op de site van VW gaan kijken voor een map update. Om erachter te komen dat de laatste update november vorig jaar was. Dat is niet echt snel. Mijn vraag is dus of de updates sneller gaan wanneer je weconnect aanzet? Of gaat het dan net zo traag? Dit is best mager.

Vanmiddag, onderweg naar Andries stond ik bij het verkeerde huisnummer en weigerde de navi om een ander adres te accepteren. Bijzonder! Maar ik heb geen navi om toch te moeten bellen om te vragen waar zijn huis woont.......

Voorheen navigeerde ik op mijn telefoon met een illegale tomtom en kreeg elke maand 5 Gb aan verse kaarten.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Ik vind vooral de live file info en afsluitingen erg handig.
Stem is ook prettiger dan die van bv flitsmeister

2 jaar was iets van 249 euro ofzo
Ik vind het een smak met geld. Ben al overgestapt op Android Auto.
Ik heb ook geen digital cockpit, dus mis ook geen uitgebreid navi scherm achter mn stuur bij het gebruik van AA. Anders had ik de uitgave nog wel overwogen.

Hou de 249 dus in mn zak.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ik heb een dappere poging gedaan met weconnect. ik zou 3 jaar plus gratis krijgen, maar werd twee jaar weconnect tijdens koppelen gewoon. koppelen ging niet super dus alles eraf. maar ga morgen toch de dealer nog ff contacten als ik dit zo lees. want 1 keer per jaar jaar is mager. ik zit nog in de goede tijd om te activeren.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
We Connect doet 't niet meer.
Alles loopt nu via de VW app.
In de app naar instellingen -> dienstenpakketten

Via de auto kan ook, dan moet je hoofdgebruiker worden. Kan een beetje tricky zijn.
Dan shop aanklikken in auto menu.
Daar zie je dan je pakketten die je fabriekaf hebt meebesteld. (als 't goed is)

Screenshot_20231123-212102.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Jafo
Maarten, dit is niet mee bij te houden voor een pensionado. Tenks for the info. Ik ga morgen de dealer bellen. Om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Bizar tot zo ver voor mij. Gelukkig rijdt de auto heerlijk!
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!