Hoe snel word er gereden in Nederland ?

Had 255km/u op de teller, maar was bord al voorbij tegen dat het iets kon aangeven :(??
dus nu weet ik nog niks, lol
urijdt.jpg
 
Tegenwoordig is het te druk op de A28 naar H'wijk om hard te rijden, dus dat doe ik ook niet. Mag al blij zijn als ik de 120km/uur mag halen...Maar heel vaak heb ik er gewoon geen zin an om hard te rijden, dus op de cc en lekker proberen door te tuffen achter een vrachtsjees. En aangezien ik ook liever geen boete wil, doe ik het tegenwoordig rustig aan.
 
Ik rijd eigenlijk altijd de snelheid die ik prettig vind Stick Out Tongue Meestal komt dat neer op +15 km/u maar ik let bijna nooit op de teller.

Veiligheid staat wel voorop, in een woonwijk rijd ik de aangegeven snelheid en sowieso rij ik op een normale manier met voldoende afstand e.d. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!