Hoe maak jij je ramen schoon?

Hmmm dat heb ik nog niet opgemerkt. Maar eens op letten de volgende keer. Van de andere kant is een blauwe tint in de ramen niet verkeerd bij mijn kleur Polo. Big Grin

Nee maar, die doek wat ik dus heb. Is dat dus geen probleem als je hem droog gebruikt? En dan met dat spul wat hier word aangegeven is dat dan beter? Ook geschikt om met droge doek te gebruiken?

Hoe zit dat dan met krantenpapier. Laat die inkt niet los wanneer hij vochtig wordt? Heb je toch het hele raam onder de inkt. Heb het nog niet geprobeerd maar lijkt me beetje raar [emoji14]
 
Meestal was ik ze gewoon mee tijdens het wassen van de auto, vervolgens droogmaken met een oude handdoek.. Bij mij laat het nooit strepen achter of andere zooi
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!