Hoe lang nog doorrijden distributieriem

Vandaag even langs een garage geweest. Persoon achter balie kwam met €1400 !?!?! De beste meneer gaf aan dat zij gespecialiceerd zijn in alleen maar Duitse merken. Ik ga toch maar even naar een ander garage kijken.
Weer zo'n afzetterij.
Echt max 550 all in...
En dan vind ik het nog duur.
De opmerkingen zal ik wel kringen.
Echt hou vast aan 550
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Vwzero
Vandaag even langs een garage geweest. Persoon achter balie kwam met €1400 !?!?! De beste meneer gaf aan dat zij gespecialiceerd zijn in alleen maar Duitse merken. Ik ga toch maar even naar een ander garage kijken.
1400?! DE TAN-DJES! Die spant de kroon hoor! 1200 bij een dealer hoor ik vaker, maar 1400?! Bij een universeel mag t ergens tussen de 550-800 kosten (afhankelijk van uur tarief). Zelf heb ik t laatst bij een 1.4TDI gedaan voor 550-600 volgens mij (4-5 uur werk uit mn hoofd).
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Vwzero
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!