hoe kachelweerstand 9n vervangen?

beginner

Nieuw lid
sinds vandaag werkt de kachelmotor (en dus ook de airco) alleen nog op stand 2 tm 4. Stand 1 is kaduuk.

Ik denk dat de kachelweerstand stuk is. Kan iemand mij in een stappenplan uitleggen hoe ik deze vervang?

Weet iemand het artikelnummer van de weerstand? Of alleen bij de dealer te verkrijgen?

niemand dit bij de hand gehad?

Kan het de voorschakelweerstand wel zijn? Op andere fora lees ik dat bij een defecte voorschakelweerstand alleen stand 4 nog werkt (omdat dan de weerstand wordt overgeslagen).....

70 euro....

Ik heb van de monteur begrepen dat het een vervelende klus was. De kachelmotor moest uitgebouwd worden omdat de voorschakelweerstand bovenop de motor zat.....

Ben blij dat ik er niet zelf mee geknutseld heb...

Ik heb t overigens laten doen icm kleine beurt en apk...

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!