Hoe embleemloze grill plaatsen

patsus

Actief lid
122
35
34
Hallo

ik heb via cargoods en embleemloze grill gekocht, oude verwijderd, alleen nu stuit ik op en probleem.
Zodra ik de nieuwe gril wil plaatsen, verdrukt deze zich door tegen de ronding (waar de vw logo zat) lijkt er op dat deze in de weg zit.
Alles komt over 1 met de oude grill, alleen de ronding van de vw niet.
Is het de bedoeling dat je deze uit moet zagen (dremel) of zie ik wat over het hoofd.

20160707_111704.jpg

Deze stuk zit mij in de weg, (midden in) of is de grill toch verkeerd, op de website staat toch echt 9n3 en bouwjaar.
En de bijbehorende doos staat JOM 9n3
Voordat ik met de dremel tekeer ga, heeft iemand ervaring met de embleemloze grill?
 

Bijlagen

  • 20160707_112358.jpg
    20160707_112358.jpg
    949.4 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Oke thx, toch raar, want er word nergens over gepraat om de gehele ring te verwijderen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Na wat bedenken,en meten.....toch maar de dremel gepakt en hoppa!
Polo9n31.jpg
Persoonlijk ben ik er blij mee! nu opzoek naar verlagingsveren ( of eventueel schroef setje) nog even over nadenken
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Verdomd ja.
T is al zo lang terug dat ik dat ding geplaatst heb.
Maar ja, Die ring heb ik er ook uit gehaald.
Is een nutteloos ding gezien je logo ook blijft zitten zonder.
Mocht je m ooit terug zetten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
haha, geen probleem, inderdaad nutteloos ding,heb me oude gril proberen terug te plaatsen, en werkte perfect.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!