Highline ondergrille vraagje

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
Wat ik graag zou willen weten is of dat chromenstripje van de highline ondergrille is geplakt of dat hij vast is geklikt net zoals de chromen strip in de highline bovengrille. Waarom wil ik dit weten? Nou, ik heb die bovengrille inmiddels gekocht en heb de chromen strip hiervan rood gespoten. Dit ging vrij eenvoudig omdat je die strip eruit kan klikken. Als die strip van de ondergrille nou ook vast geklikt zit wil ik ook wel zo'n ondergrille aanschaffen en de strip dus rood spuiten. ;) ;) ;)
Wie o wie kan mij het antwoord geven?
 
Ik heb hem er net weer in gezet, het makkelijkst vond ik het om onderaan te beginnen. Hij zit boven aan in het kunstof van de grill vandaar.

Het viel me ook nog op dat het erg degelijk kunstof is de strip, best zwaar!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!