highline grill spuiten

mitchi3 zei:
Waarom gebruik je geen rode tape?
Zal dat een beetje zitten blijven denk je? In eerste instantie had ik dat ook al in gedachten maar ik weet niet of het op langer termijn blijft zitten.
Als tweede optie dacht ik dus aan spuiten. Ik had al op een site originele VW verf/lak spuitbussen gezien met dezelfde kleur als mijn autolak, namelijk flashrood.
 
@graafie

Waarom haal je die niet bij de dealer? Een klein spuitbusje kost daar 11 Euro en dan weet je zeker dat je de goede kleur hebt aangezien er twee tinten flashrood bestaan (1 is van vroeger).

En altijd eerst kunststof-primer gebruiken voordat je gaat spuiten, anders hecht de lak niet.
 
23 Euro is de grote bus, de meeste dealers weten niet dat er ook kleine busjes (15cm hoog) bestaan.

Artikelcode: "L 0P3 G03" Lak spray 1-laag Flash rood.

Gewoon even laten opzoeken in het systeem, ook al zeggen ze dat deze niet bestaan.
 
Weer een idee waar ik ook mee rond loop!

Ik wil de strip van mij samen met de hele grill black pearl spuiten (kleur van de auto).

Ik heb mijn achterlogo met motip semi gloss zwart gespoten en wil nu mijn grill metallic en het logo mat zwart spuiten.

Ik heb vanmiddag eens gekeken. De strip is bijna zeker, gewoon gespoten kunstof net als het logo. Dan is primeren dus niet nodig, is immers al gespoten. Ik heb het logo ontvet met ammonia, licht geschuurd en vervolgens gespoten. ALs je uni lak hebt hoeft er ook geen blanke lak overheen.

Moet goedkomen Graafie! :cool:
 
Soedje zei:
Als je het spuit moet je het ook afplakken en schuren etc. Waarom zo moeilijk....?

Volgens mij moet je de strip er zo uit kunnen halen, hij zit er zeker los in. Dan is het een kleine moeite. Afplakken moet je toch ook wel heel nauwkeurig doen wil je het netjes krijgen en spuiten stelt niets voor, maar is ook maar een mening natuurlijk he ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!