Heterdaadje...

Gisteren heeft een collega op het laatste moment weten te voorkomen dat er iets uit m'n Polo 6R gejat werd. Vanuit een witte bus - strak langs de auto geparkeerd - werd het raam ingeslagen. Er achteraan resulteerde dat hij wegreed. We hadden hem nog te pakken, maar toen we de politie belde glipte de bus weg.

Wat mij nog het meest opviel was dat het alarm wel af ging, maar slechts een seconde of 10-20. Daarna bleven alleen de alarmlichten knipperen. Hebben jullie enig idee hoe lang het alarm zou moeten blijven afgaan? Lijkt mij langer dan een paar seconde!
 
ik was sowieso achter dat busje aangereden, die ga je nu wss nooit terug vinden want die rijden meestal met gestolen nummerplaten rond. even wat vrienden opgebeld terwijll we er achteraan zaten en dan leerde we ze wel eens een lesje die mongolen, kapot maken die handel, dan zullen ze de volgende keer wel 2keer nadenken.
ik zeg het misschien crue, maar er is geen andere manier om het aan hun verstand te laten komen!
 
ik was sowieso achter dat busje aangereden, die ga je nu wss nooit terug vinden want die rijden meestal met gestolen nummerplaten rond. even wat vrienden opgebeld terwijll we er achteraan zaten en dan leerde we ze wel eens een lesje die mongolen, kapot maken die handel, dan zullen ze de volgende keer wel 2keer nadenken.
ik zeg het misschien crue, maar er is geen andere manier om het aan hun verstand te laten komen!
Amen to that!
 
Gisteren heeft een collega op het laatste moment weten te voorkomen dat er iets uit m'n Polo 6R gejat werd. Vanuit een witte bus - strak langs de auto geparkeerd - werd het raam ingeslagen. Er achteraan resulteerde dat hij wegreed. We hadden hem nog te pakken, maar toen we de politie belde glipte de bus weg.

Wat mij nog het meest opviel was dat het alarm wel af ging, maar slechts een seconde of 10-20. Daarna bleven alleen de alarmlichten knipperen. Hebben jullie enig idee hoe lang het alarm zou moeten blijven afgaan? Lijkt mij langer dan een paar seconde!
Jammer dat die h*fters zijn weggelipt. Die arrogantie alleen al...
 
@sid We overwogen hem uit z'n bus te trekken, maar we wisten niet wie er achterin de bus zat - dat was de persoon die het raam insloeg. Aangezien er niets gejat is wilde we het niet riskeren dat het zou escaleren. Het geeft een goed gevoel om ze een paar knallen te geven, maar ze weten me ongetwijfeld te vinden als ik in het najaar daar in het donker alleen loop. Het feit dat hij zo rustig bleef en gewoon met ons stond te praten, zegt wel dat een paar meppen waarschijnlijk niets uit zou halen. Dat je op die manier moet denken is al erg genoeg, maar het blijft een auto - al ben ik er erg gek op :)
 
zo dan mag je echt van geluk spreken idd...het stomme is dat tegenwoordig niks meer helpt
als ze je auto mee willen nemen dan gebeurt dat ook :(

Al dat fancy alarm, Afstandbediening beveiliging, Start en stop killswitch op één of andere manier zijn de dievengilde ons altijd 2 stappen vóór.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!