Het motorseizoen

De temperatuur gaat weer omhoog en het zonnetje gaat weer schijnen, dan is het tijd om eens wat minder met de polo te rijden en wat meer met de motor!
Deel hier mooie routes, ervaringen, haat aan motoren wat dan ook!

Ik rij zelf nu al ruim twee jaar motor (als ik niet in de polo zit uiteraard) op mijn mooie Honda CBR600F!
 
Mee eens, zojuist sinds lange tijd weer anderhalf uur rond gescheurd ;) Suzuki GSX-R600 uit 2005 hier, en ik heb eveneens mijn rijbewijs iets meer dan 2 jaar nu!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik ga over tijdje beginnen met lessen en ben nu ook al opzoek naar een motor... dus misschien leuk om keer op de meeting te komen met de motor?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Huidige motor, Z750-R

j2vrW5t.png


En nu mijn vriendin haar motorrijbewijs heeft gehaald wil ik eind dit seizoen een KTM duke 4 erbij halen

aSnvxP1.jpg
 
TT assen vorig jaar, als ik niet hoef te werken ga ik dit jaar weer :cool:

51b8d541574b7-ttas.jpg
Daar was ik ook bij! Toen gingen net alle motoren weg. Heb daar wel even mijn ogen goed de kost gegeven. Reden dikke motoren tussen zeg _O_

Ik schrok ook van het volume van de Superbikes. Had niet verwacht dat die zo hard waren! Geen uitlaat geluidje, maar het pure geluid uit het blok. Prachtig!

offtopic: Zie net bij je garage dat je een polo pick up hebt. Had ergens een topic van je gezien. Wat een gave bak trouwens!!
 
Ook ik ga er aan wagen om mijn motorrijbewijs te halen...heb maar gewoon de knoop doorgehakt omdat het al een tijdje door mijn hoofd spookt.

zaterdag 29 juni is het zover dan heb ik mijn eerste proefles...ben erg benieuwd!! ik heb ooit wel eens scooter gereden maar voor de rest is mijn ervaring op motor rijden nihil
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!