Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Verder was ik vandaag ook jarig en heb ik o.a een GoPro Hero3+ Silver gekregen. Wat een machtig mooi ding zeg. Morgen even suction cup kopen en dan heerlijk touren.

gopro-hero-3-silver-edition-2.jpg

Hadden jullie deze al:
Bestoffer4u
??
 
Zijn er veel die een wrak opkopen om daar als gekken rond te crossen tussen het volk, continue rijden er rond met muziek (voor zover ge het muziek kunt noemen) vollenbak, continue patineren en volgas vertrekken tussen het volk,...

Tis wel de moeite om is te gaan zien op voorwaarde dat ge geen hoge verwachtingen hebt. :lol:

Tis wel al verbeterd sinds het niet meer op de schorre is, toen was het nog erger.
 
Ik heb precies dezelfde gekocht + headmount. Die heb ik gisteren gebruikt in Walibi Summer Nights. Was echt gruwelijk geworden. Reed daar ook pas 23:15 weg ofzo.

2hd7evb.jpg


Zal binnenkort wel wat filmpjes uploaden van o.a goliath met de gopro op mijn kop. Eerst even mijn vrouw wegknippen voor ik hem online gooi haha.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Het is het verkeerde merk maar heb een proefrit gemaakt in een Renault Zoë.
Op zich fijne wagen maar toch een paar negatieve punten. Zo is hij wel erg hard geveerd (waarschijnlijk vanwege de 1400kg. die hij in de weegschaal legt) en dat merk je bij b.v. verkeersdrempels.

Heb wel genoten want elec. rijden is gewoon heerlijk. :)

Deze wagen (duurste uitvoering) is nog steeds goedkoper dan de Volkswagen E-Up! en dat vind ik toch wel zeer vreemd want je krijgt met een Zoë veel meer wagen dan je met een Up! krijgt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
20140802_125744.jpgzo bm rijders

gisteren een proefrit gemaakt in de nieuwe 1.4 bm .
en dat was een genot om te rijden, de koppel ligt een stuk hoger en dat merk je onderin hoor.
verder de stoelen zitten fijner de dash is een heel stukje opgeknapt er zit zelfs een temp. meter in.
de radio geeft echt waar een oorverdovend hard mooi geluid, fijn mf-stuur met platte onderkant.
verder wel wat meer luxere dingen im opzichte van mijn 2010 uitvoering..
h7 koplampen.
en qua opties om uit te breiden zitten er meer mogelijkheden aan zelfs elektries inklapbare spiegels.
ik zou hem dus zelf niet kopen want de voorkant is niks verandert op de koplampen na en dat vind ik jammer dus geen nieuw type bumper.....

maar buiten dat een fijne waggie

groeten tony
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak daar maar 350 van.

Ligt ook aan de configuratie van de auto.
Er komen verschillende uitvoeringen van de auto, met verschillende batterij-packs. Het bereik van de wagen kan oplopen van 250, 370 tot 480 km.
Bron: Tesla Model S - elektrischeauto.nl

Dat hebben we ook weer gehad. De 80 uurs rally van Londen naar Oslo zit er nu op (moet nog wel terug natuurlijk).er reden 10 Tesla Model s en mee. Van die 10 Tesla waren er 9 met het grote accupakket.(85kw) Dat betekent per lading ongeveer 420 km. Bereik. Alleen hadden wij (team NLMobility) het ons veel moeilijker gemaakt. Wij reden met een kleiner accupakket (60kw) . Dat betekent een bereik van 280-320 per lading. Dat wij dan 2 uur later binnen komen dan de winnaar, is dan een geweldige prestatie. Dat betekent dat je dus ook met je kleinere elektrische auto op reis kunt naar al de landen die wij nu hebben aangedaan: Groot Brittannië, Frankrijk, België, Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Het was een bijzondere ervaring.
Bron: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201895025592551&set=a.2263112092556.2104608.1091090712&type=1&theater
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!