Het grote 'Gooi het eruit' topic!

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'

ff testen hoor

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'

test 2

Inderdaad annoying
Is dat op meerdere fora? Of alleen hier?
Met die leestekens heb ik alleen hier.
Problemen met overstappen op Chrome heb ik op 1 ander forum ook.

Als je dit in je wagen zet dan kan je rekenen op gegarandeerde bekeuringen.
http://www.aliexpress.com/item/Bulk...ed-EL-Sheet-Multicolor-Car/910574343.html?s=p
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
De operatie is gelukt nu 4 weken met een hele stelling om men arm lopen kan er niks mee! Fijn dat dit vermeld werd het begint ook redelijk pijn te doen...

Komende half jaar geen wielen enz tillen zeiden ze dus zijn ze op men werk ook lekker blij mee! Dus wss weinig meetings dit jaar aangezien ik nog geen idee heb kwa zomerwielen en of ik al auto kan rijden.

Al dus gaat het nog langer duren dan verwacht..
 
Beterschap, Ruittie!
Je moet maar zo denken: na de - altijd te lang durende - herstelperiode ben je helemaal van de problemen met je arm/schouder(kom) af.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
In ieder geval super om te horen dat de operatie goed gegaan is. Herstel komt vanzelf goed. Als je de rust maar neemt en jezelf rust gunt. Als je alleen niet komt op de meetings, omdat je de velgen niet kan verwisselen, dan kom ik wel bij je langs om ze om te zetten hoor
 
Hahahaha dankje tijmi maar moete nog opgeknapt en nieuwe banden hebben!

Bedankt iig maar lopen enzo doet ook redelijk pijn en om nou in da stuiterhok te stappen word men arm nie vrolijk denk! Binnen 4 weken moet het al een stuk minder zijn! Dan 2 weken normale mitella of hoe je het schrijf en dan fysio gaan volgen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!