Het grote 'Gooi het eruit' topic!


Vandaag weer een nieuwe reisvlog met de Mustangs.

Dit keer zijn we weer terug naar Yellowstone gegaan.

We hebben weer eens alles kunnen zien wat we wilden zien.

Helaas hebben we ons bezoek aan Yellowstone tragisch moeten afsluiten.

Een camper is tegen een boom aangereden waardoor een 13-jarig jongetje is overleden. Zijn tweelingbroertje is zwaargewond geraakt. Ze hadden beiden geen gordel om en zaten in zo'n grote camper.

R.I.P Nathaniel.
 
Ik heb inderdaad een superlange voorbereiding gehad.

Als ik reis ben ik maanden bezig met zoeken naar bezienswaardigheden die ik wil zien, hoe ik daar moet komen, waar je kunt parkeren en eigenlijk alles zodat ik mijn tijd ter plaatse niet verspil met dingen uitzoeken.

Gelukkig is de VS een land waar je letterlijk alles ervan op internet terug kunt vinden.

Ik zou een rondreis in de VS zeker aanraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en VM407

Vandaag weer een nieuwe reisvlog met de Mustangs.

Dit keer zijn we weer terug naar Yellowstone gegaan.

We hebben weer eens alles kunnen zien wat we wilden zien.

Helaas hebben we ons bezoek aan Yellowstone tragisch moeten afsluiten.

Een camper is tegen een boom aangereden waardoor een 13-jarig jongetje is overleden. Zijn tweelingbroertje is zwaargewond geraakt. Ze hadden beiden geen gordel om en zaten in zo'n grote camper.

R.I.P Nathaniel.

Wat een vreselijke titel, met andermans dood click-baiten...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Jorie en dov
Afgelopen zaterdag verhuisd van het ouderlijk huis naar mijn eigen appartement. Allemaal leuk, maar de parkeerplaats heeft dus achter kiezelstenen liggen, lekker dat stof en die 'stress' op de banden..

Pluspunt is wel dat ik nu mijn eigen plek heb :)
Lekker bezig pik! Kopen is klote deze tijd, ben je gaan huren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Lekker bezig pik! Kopen is klote deze tijd, ben je gaan huren?
Ik weet er alles van , ik ben ook opzoek naar een koopwoning maar het is een drama.
Vooral als je alleen een huisje wil kopen, stellen die meer te besteden hebben bieden zo 10/20 duizend meer als de vraagprijs.
Maar hopen dat ik in 2020 een huisje kan kopen.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Lekker bezig pik! Kopen is klote deze tijd, ben je gaan huren?

Huren inderdaad. Kopen is met de sterke huizenmarkt bijna niet te doen als je geen dubbel inkomen hebt, en dan zit ik ook nog in de terugbetaalregeling van het studiefinancieringstelsel die me ook weer de nodige duizenden euro's kost op mijn maximale hypotheekbedrag. En dan heb ik het over Limburg, waar over het algemeen alles maar een kwart tot een helft van de prijs is van de huizen in de randstad.

Maargoed, ik zit prima nu en tegen de tijd dat ik deze plek zat ben, heb ik hopelijk meer opties. :)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
... en dan zit ik ook nog in de terugbetaalregeling van hetstudiefinancieringstelsel die me ook weer de nodige duizenden euro's kost op mijn maximale hypotheekbedrag...
Je bent niet wettelijk verplicht deze schuld te melden. Een studiefinanciering is geen BKR registratie. Je mag het ‘vergeten’ te vermelden bij je hypotheek aanvraag ;) Mogelijk dat je dan wel de optie hebt tot kopen. Je bent nu immers meer kwijt aan huur dan de hypotheek lasten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
  • Geweldig
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!