Het grote 'Gooi het eruit' topic!

vanmorgen maar is het autootje van het vrouwtje gewassen, heb ik voor vandaag weer een goeie beurt gemaakt [emoji23] [emoji23] [emoji23]
efa808ee61748d6f6b78a6cc1111bcd7.jpg
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
goedemiddag polo vrienden [emoji23] ,

ik heb even een vraag.
ik wil mijn hoogteverstelling wieltje te komen laten vervallen ivm originele oem xenon.
deze functie werkt niet meer bij mij dus voor de apk beter een ander wieltje erin zetten voor alleen de dash te dimmen.
weet iemand toevallig welke ik zo in mijn polo 6r bm kan zetten dat ik alleen een dash dim functie heb.
graag plug and play.
ik hoor het graag
dank u

groetjes Tony
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
goedemiddag polo vrienden [emoji23]
ik wil mijn hoogteverstelling wieltje te komen laten vervallen ivm originele oem xenon.
deze functie werkt niet meer bij mij dus voor de apk beter een ander wieltje erin zetten voor alleen de dash te dimmen.
weet iemand toevallig welke ik zo in mijn polo 6r bm kan zetten dat ik alleen een dash dim functie heb.
graag plug and play.
Je hebt nodig de:
6Q0941334 9B9
Omschrijving: controller for instrument lighting
Kleur: satin black


Bij de VW-dealer kost deze nieuw € 30,25 incl. BTW

Mocht je 2e hands willen zoeken, dan deze tip:
Dit onderdeel wordt al vele jaren in een verschillende types VW gebruikt, deze kun je hier vinden:
http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Q0941334 9B9
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Je hebt nodig de:
6Q0941334 9B9
Omschrijving: controller for instrument lighting
Kleur: satin black


Bij de VW-dealer kost deze nieuw € 30,25 incl. BTW

Mocht je 2e hands willen zoeken, dan deze tip:
Dit onderdeel wordt al vele jaren in een verschillende types VW gebruikt, deze kun je hier vinden:
http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Q0941334 9B9
thanks voor de info ik ga er mee aan de gang [emoji109] [emoji109] [emoji109]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
mischien een stom idee, maar omdat er zoveel inbraken zijn in de vag auto's voor airbags en de bekende rns zou het niet een oplossing zijn om iets zelf te fabriceren ook al is het mischien geen gezicht maar als ze de vag open hebben gemaakt zonder een raam in te tikken dan is het alarm er automaties vanaf, dus ik dacht een persoonlijk alarm bij de deur met 130db.
wat is jullie mening/oplossing
a158dcc2ff1064d553b901032e1b2737.jpg
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Kan iemand mij zeggen welk type lampjes er in mijn koplampen moeten?
Ik weet dat de middelste in de lamp (groot licht meen ik?) H7 is en voor het stadslicht W5W is. Is de buitenste (klein/dim licht) ook H7 of is dit H4?
201ec5dd15a2c4c07e11166ef1968ee5.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Kan iemand mij zeggen welk type lampjes er in mijn koplampen moeten?
Ik weet dat de middelste in de lamp (groot licht meen ik?) H7 is en voor het stadslicht W5W is. Is de buitenste (klein/dim licht) ook H7 of is dit H4?
201ec5dd15a2c4c07e11166ef1968ee5.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
In deze wereld is h4 het enige lampje met een dubbele functie in een lampje. (Groot licht en Dimlicht)
Die is het dus niet.

https://mypolo.nl/xenforo/resources/lampentabel-polo-6r-6c.60/

Hier nogmaals de lampentabel
Die is gewoon te vinden met zoek hier op het forum.
De koplampen die jij hebt noemen we ook wel de h7 variant.
Waarom?
Geen idee.
Waarschijnlijk omdat er 2 h7 lampjes in zitten,
oftewel 2 gescheiden lichtbronnen. Grootlicht en Dimlicht.
Waarom heet een H4 unit dan H4 unit?
Nou, een H4 lampje Heeft een dubbele functie.
En die unit kan dus maar 1 lampje in.
een h4.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Soms heb je geluk en soms ook niet, dit keer was het geluk niet aan mij zijde. Even kort door de bocht de uitslag van de testen van het rdw waren negatief met eindresultaat dat de polo het kenteken enz enz ongeldig verklaard zijn. Ik moet de garage waar die verkocht is nog contact mee opnemen wat we gaan doen. Deze week zal ik het keuringsrapport waarschijnlijk ontvangen.
 
Soms heb je geluk en soms ook niet, dit keer was het geluk niet aan mij zijde. Even kort door de bocht de uitslag van de testen van het rdw waren negatief met eindresultaat dat de polo het kenteken enz enz ongeldig verklaard zijn. Ik moet de garage waar die verkocht is nog contact mee opnemen wat we gaan doen. Deze week zal ik het keuringsrapport waarschijnlijk ontvangen.
Ben je lekker mee.
Succes.
Zal wel een enorm rot gevoel hebben nu.
Dus ook sterkte.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Soms heb je geluk en soms ook niet, dit keer was het geluk niet aan mij zijde. Even kort door de bocht de uitslag van de testen van het rdw waren negatief met eindresultaat dat de polo het kenteken enz enz ongeldig verklaard zijn. Ik moet de garage waar die verkocht is nog contact mee opnemen wat we gaan doen. Deze week zal ik het keuringsrapport waarschijnlijk ontvangen.

Wat een klote zooi !! remy ..
heb je een Wok melding?
hou je ons op de hoogte ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!