Het begin met de V van Volkswagen

Mijn andere auto is een Volvo.
Best een speciale voor de Volvo liefhebbers, namelijk een Volvo S60 Polestar 3.0 T6.
Polestar versies waren gelimiteerde versies van de S60 en V60 (V60 = stationwagon).
Deze Polestar modellen werden in 2015 en 2016 geleverd met een 3.0 turbo 6 cylinder. Later, in 2017 en 2018, werden ze geleverd met een 2.0 turbo én supercharcher 4 cylinder blok.
Tegenwoordig is Polestar een eigen merk met elektrische wagens. Volvo leverd nu sommige modellen als "Polestar Engeneerd".

De Volvo heb ik als weekend/vakantie wagen. Heel soms ook door de week.
Ik knutsel graag aan de Volvo. Momenteel heeft die 380pk en 680nm waarmee die echt lekker van de plaats komt ;)
 

Bijlagen

  • 067-highres.jpg
    067-highres.jpg
    408.6 KB · Weergaven: 35
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 95pk 
Ja de Volvo is mijn pronkstuk (l)
Er ligt nog een hybride turbo te wachten op montage, dan zal die nog iets vlotter worden ;)

De VW Polo gaat m'n daily worden, waar ik ook erg trots op ben!
Grote remmen vind ik erg gaaf om te zien op een auto, misschien ga ik dat nog doen aan de Polo (tips zijn welkom).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 95pk 
Prachtige auto! Mooie foto! :hearteyes:
Kan ik voor actiefoto's ook bij jou zijn? :sunglasses:
Rolling shots zijn altijd erg gaaf!

Deze foto was gemaakt tijdens een tourtocht, ik ben zelf geen fotograaf maar ik ken wel een bedrijf die fotoshoots maakt van auto's inclusief rolling shots ;)
Die zit in Limburg; Zips Fotografie
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!