herkennen jullie dit??

Goedenavond.
ik heb een vraag..Misschien herkennen jullie dit of weten jullie de oorzaak..

ik heb een multimediasysteem in mijn polo, helaas geen echte rns..
opzich ben ik heel tevreden, navi werkt prima, muziek,sd,usb etc..

maar nu hebben mijn vrouw en ik beide een samsung telefoon..een s3 en een s5.
het apparaat maakt prima verbinding, ook als ik de volgende dag weer in de auto stap...maar gaat mijn vrouw weg met de auto, en ze verbind haar telefoon...dan verbind mijne niet meer zodra ik de eerst volgende x weer in stap.
ik moet hem dan eerst weer verbinden, maar de radio staat wel bij gekoppelde apparaten in mijn telefoon.
ook moet mijn vrouw weer connecten wanneer ik gekoppeld ben geweest.

het zou toch zo moeten zijn dat de telefoons automatisch moeten koppelen ongeacht of een ander gekoppeld is geweest??

bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Ik heb een RNS310 en heb daar inderdaad geen problemen mee. Wanneer beide apparaten aangeboden worden via BT, kan het zijn dat het apparaat niet diegene kiest die je wilt (de jouwe bijv). Maar als je alleen de jouwe aanbied, zou een normale radio dit automatisch moeten pakken.

Dit zit hem waarschijnlijk in de software die draait op je radio. Dit zijn de kleine verschillen tussen OEM, hoge kwaliteit (Pioneer/Alpine/JVC/Kenwood etc.) of de goedkopere units.

Kun je ons ook vertellen welke unit je precies in je auto hebt zitten? Dit maakt het uitzoeken voor ons wat makkelijker :)
 
In de software van de telefoon moet je wel instellen dat je elke keer als je in de buurt van de carkit bent de telefoon automatisch verbind zonder toestemming.
en dan heeft de telefoon die het eerste aangemeld is voorrang en als die niet in de buurt is dan kijk de radio naar de volgende telefoon die ooit gekoppeld is geweest
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
In de software van de telefoon moet je wel instellen dat je elke keer als je in de buurt van de carkit bent de telefoon automatisch verbind zonder toestemming.
en dan heeft de telefoon die het eerste aangemeld is voorrang en als die niet in de buurt is dan kijk de radio naar de volgende telefoon die ooit gekoppeld is geweest

precies zo hoort het te gaan, en zo ging het ook altijd in mijn vorige auto.
het schijnt dat de optie om te kiezen voor automatisch verbinden niet meer aanwezig is na de samsung s2.
ik kan er in iedergeval niet meer voor kiezen.

groet
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!