Voorstellen Herintroductie Rutger [polo 6R]

Beste Allemaal,

Na iets minder dan 6 jaar (24-3-2015) inactiviteit weer terug op het forum. De laatste tijd is mijn hobby voor auto's weer aangewakkerd.

Origineel was ik lid geworden (09-14) toen ik net mijn Polo en daarmee ook gelijk mijn eerste auto had. Destijds was ik erg jong (18), heel enthousiast en onwetend. Intussen iets minder jong, (weer) heel enthousiast en met iets meer kennis. De hobby is bij mij redelijk vervlogen omdat ik tijdens mijn studententijd geen geld (als student niet heel verrassend...) had om de aanpassingen aan mijn auto te maken die ik wilde. Intussen ben ik afgestudeerd en is de hobby weer helemaal terug.

Toen ik net de auto had heb erg enthousiast, maar redelijk knullig wat aanpassingen aan mijn auto gedaan (nieuwe ondergrill en de voorspeakers vervangen). Vooral de speakers heb ik er destijds echt ingebeund, welke ik er nu als eerste netjes in ga bouwen. Verder ben ik van plan de aankomende maanden ook een rcd 310(aparte achterkanalen voor de speakers), achterspeakers en een actieve underseat subwoofer in te bouwen. Daar zal het waarschijnlijk voorlopig wel even bij blijven. (Zeg ik nu...)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Schil
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!