Help! Welke speakers moet ik kiezen?

Jurre_N

Actief lid
42
26
38
Hallo forumleden!

Ik heb al een tijdje een subwoofer met eigengemaakte klankkast en JBL woofer op een filter versterker combinatie. Ook heb ik de voorspeakers aan de externe versterker hangen.

Dit betekend dat de volledige "power" van de OEM versterker naar de achterste speakers gaan.
Nu is uiteindelijk de linksachter speaker niet meer 100% en kraakt bij lage tonen, iets wat ik al eerder had verwacht, maar ze hebben het nog best aardig lang volgehouden!

Nu ben ik opzoek naar 2 nieuwe speakers voor achter die wat meer aankunnen, maar dacht misschien hebben mijn mede forumleden nog wel advies.

Dus bij deze de vraag, heeft iemand tips welke kant ik op moet kijken voor nieuwe speakers achter?

Bedankt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!