(help)welke fitting?, en iemand me vag-com gevraagd :D

beste.

ik zou graag weten welke fitting mijn dagrijlichten hebben onderaan, heb geen mistlichten alleen dagrijlichten .
en dan om dat ik niks terug vind via internet welke fitting zoude mijn dayline led koplampen hebben, iemand en idee ?
het is voor mijn lichten feller te laaten schijnen overal , alle tips en hints welkom , hoe wat etc ..... Big Grin of iemand die dit voor mij wilt doen tegen betaling uiteraard .

en dan zoek ik iemand die mijn auto wilt uitlezen en foutmelding kan verwijderen Big Grin

ik dank julie al bij voorbaat Big Grin mvg jens@6r
voor verdere info kijk showroom ;)
 
.  .  . 
Dagrijverlichting in de bumper hebben een BA15S fitting.
Wicko071, de meeste (of alle) BlueMotion modellen hebben mistlampen voor in de bumper .
Bij veel benzinemodellen zoals die van mij zit er in de bumper alleen een lampje met dagrijverlichting, dus ik heb
geen mislampen voor of bochtenverlichting.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: JVDA@6R
Hallo,

Indien je in de buurt van Limburg (Landgraaf) woont of hier naartoe wilt rijden kan ik de auto voor je uitlezen en wissen.

eerste vraag kan ik je helaas niet mee helpen.

beste . alvast bedankt voor jouw antw . heb is opgezocht is 2 uur rijden voor mij . als ik echt niemand dichter vind , kom ik wel langs daar . mvg jens
 
.  .  . 
iedereen alvast bedankt voor julie hulp . kan nu verder, want denk dak alles heb nu van de codes etc etc . want ik ben daar niet in thuis haha Big Grin lichten en fittingen is voor mij chinees Big Grin.

voor vag-com wacht ik nog evkes af dat ik niemand dichter bij belgie vind alvast julie ook bedankt Big Grin

mvg jens@6r
 
.  .  . 
als er mensen zijn met en goed adresje in belgie of nederland ( indien dit geen 250km van mijn gemeente is ) , voor fellere lampen te monteeren en mijn drl feller . want de garage hier laat me weer is in plan :s zijn 6 lampen als ik niet mis ben? die moete vervangen worden. maar echt veel verstand heb ik daar niet van darom vraag ik julie hulp haha Big Grin want ze moete veel feller !

mvg jens vda
 
.  .  . 
ik kan lampen monteren en heb vagcom, ben van knokke, maar ik rijd overal rond in belgie

mvg

yeee dinsterzz Big Grin , wij kennen elkaar hoor ben onlangs nog bij jouw geweest voor die k&n luchtfilter , mij al vergeten haha Big Grin ? . voor mij is da goed hoor kwil ik gerust terug naar knokke ofzo komen hoor . stuur me anders en privebericht voor verdere info etc...... alvast bedankt greets
 
.  .  . 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!