HELP: vw polo 1.6 tdi 6r

beste

aub kan iemand mij helpen sinds kort doet mijn polo raar. na 10 minuten rijden wnr de motor warm word verlies ik vermogen en stoterd de auto en komt er veel rook uit de uitlaat en komt het voorgloeiend spiraal lampje tevoorschijn.

naar de dealer geweest en zei dat het zelf ni weet en heel meschien de egr klep die defect is. heb hem laten vernieuwen en in totaal 390 betaalt.

nu heb ik hem terug en na 10 min weer het zelfde probleem dus het lag niet aan de egr

help pleas de auto word verkocht wegens aankoop nieuwe auto maar de auto is nog in perfecte staat en heel wat mensen willen em kopen.

heb een video gemaalt van hoe de auto doet en welke geluid juist het maak
 
volkswagen  polo  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!